Karta Różnorodności

16.09.2019

Henkel rozwija młode przedsiębiorcze liderki społeczne

Zakończyła się pierwsza edycja programu społecznego Rebelki, prowadzonego przez firmę Henkel Polska we współpracy z platformą edukacyjną Zwolnieni z Teorii. W ramach tej inicjatywy, 20 nastoletnich uczestniczek przy wsparciu mentorek z Henkla, zrealizowało pięć autorskich projektów społecznych.
06.09.2019

Carrefour wprowadza „ciche godziny” do sklepów w Warszawie

Z myślą o zwiększeniu komfortu klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną, Carrefour Polska wprowadza „ciche godziny” do wybranych sklepów w Warszawie. Rozwiązanie wypracowane przy współpracy z fundacjami: SYNAPSIS oraz Kultury bez Barier będzie testowane od 2 września.
05.09.2019

Ruszyły nominacje do NatWest LGBT+ Diamonds 2019 Business Awards

Druga edycja LGBT+ Diamonds 2019 Business Awards to plebiscyt, którego celem jest nagradzanie osób oraz organizacji zaangażowanych w życie i problemy społeczności LGBT+. Ideą, jaka przyświeca akcji jest wspieranie działań propagujących równość i sprawiedliwe traktowanie wszystkich, bez względu na orientację seksualną czy tożsamość płciową, również w miejscu pracy.
04.09.2019

Do 6 września zgłoszenia do Nagrody Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego

Tematem tegorocznej edycji Nagrody Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego dla społeczeństwa obywatelskiego jest równość kobiet i mężczyzn. Zgłoszenia można przesyłać do 6 września.
26.08.2019

Roche Polska wspiera work-life balance pracowników

Ciekawym pomysłem na benefit pozapłacowy wyróżnia się Roche Polska, sygnatariusz Karty Różnorodności. Jak informuje serwis healthcaremarketexperts.com, firma farmaceutyczna oferuje bowiem pracownikom z dłuższym stażem dodatkowy, 3-miesięczny urlop. Benefit nosi nazwę Take Time.
21.08.2019

Ustawa wprowadzającą program „Dostępność Plus” z podpisem Prezydenta

Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę, która wprowadza program "Dostępność Plus" - poinformowała Kancelaria Prezydenta RP. Ustawa zobowiązuje podmioty publiczne do zapewnia dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej m.in. osobom starszym i niepełnosprawnym.
01.08.2019

Women in Business and Management: The business case for change

Najnowsza publikacja Międzynarodowej Organizacji Pracy i jest już drugą edycją raportu Women in Business and Management. Jej celem jest wskazanie, jak różnorodność płci w zarządach firm i na niższych stanowiskach może poprawić wyniki organizacyjne i skuteczność pracy. 
01.08.2019

Sustainable inclusion of migrants into society and labour market

Raport „Sustainable inclusion of migrants into society and labour market” został opracowany przez Komisję Europejską. W publikacji przedstawiono narzędzia, które mają na celu stworzenie warunków dla większego włączenia migrantów w życie społeczne, gospodarcze oraz polityczne. 
01.08.2019

Navigating disruption without gender diversity? Think again

Publikacja „Navigating disruption without gender diversity? Think again” zawiera innowacyjne metody, których wdrożenie przez liderów biznesu pomoże według autorów osiągnąć różnorodność płci i większe zaangażowanie kobiet w miejscu pracy.
31.07.2019

Prawie co trzeci Europejczyk nie może sobie pozwolić na tygodniowy urlop

Jak szacuje Eurostat, 28,3% ludności UE w wieku 16 lat lub więcej nie mogło pozwolić sobie na tygodniowy urlop poza domem w 2018 r. W 2013 r. odsetek ten wynosił 39,5%. Wśród 28 państw członkowskich UE krajami o najwyższym odsetku osób, które nie mogły pozwolić sobie na tygodniowy urlop, były Rumunia (58,9%), Chorwacja (51,3%), Grecja...
31.07.2019

BNP Paribas Bank Polska wdraża ułatwienia w bankowości elektronicznej

Łatwość korzystania, dostępność wyższe bezpieczeństwo – Bank BNP Paribas oddaje w ręce użytkowników GOonline - bankowość elektroniczną, mając na uwadze przede wszystkim „user expercience”. GOonline przygotowana jest z myślą o wszystkich klientach, ich zróżnicowanej historii i potrzebach, umożliwiając na bieżąco zmiany zgodnie z ich oczekiwaniami. 
31.07.2019

Jak banki obsługują klientów niesłyszących?

W Polsce może żyć nawet pół miliona osób z całkowitym ubytkiem słuchu. Niniejsza grupa osób jest m.in. klientami banków, które coraz więcej wdrażają praktyki dotyczące tworzenia warunków dla większej dostępności ich usług. Taka działalność pomaga walczyć z wykluczeniem społecznym osób niesłyszących.
17.07.2019

Webcast „Diversity and inclusion: Responding to changing workforce demographics”

17 lipca (środa) o godz. 20:00 odbędzie się webcast "Diversity and inclusion: Responding to changing workforce demographics" z udziałem ekspertów Deloitte.
16.07.2019

Carrefour wprowadza innowacyjne rozwiązania dla osób niewidomych

W Galerii Morena zainstalowano system znaczników TOTUPOINT, który wspomaga orientację przestrzenną i zwiększa poziom bezpieczeństwa osób niewidomych i niedowidzących. Jest to działanie realizowane przez Carrefour Polska, właściciela galerii w Gdańsku, w ramach partnerstwa na rzecz dostępności, którego sieć jest sygnatariuszem.
16.07.2019

Bank Millennium Bankiem bez barier

Dostępność usług finansowych dla wszystkich kategorii klientów stanowiła odrębną kategorię oceny instytucji finansowych w ramach tegorocznego Rankingu Banków „Miesięcznika Finansowego BANK”. Główne wyróżnienie w tej kategorii przyznano Bankowi Millennium.