Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Według najnowszego raportu „IKEA. Życie w domu 2023” kobiety częściej niż mężczyźni odczuwają nadmiar obowiązków. W odpowiedzi IKEA proponuje grę dla par, która ma wesprzeć je w podziale obowiązków domowych. Firma dzieli się też sukcesami działań podejmowanych w ramach Strategii Różnorodności i Włączania w IKEA.
11 kwietnia 2024 r. o godzinie 10:00 odbędzie się webinar skierowany do Sygnatariuszy Karty Różnorodności i Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Tematem wydarzenia będą kluczowe wymogi i wyzwania dotyczące ustawy o sygnalistach z perspektywy compliance i ESG.
Parlament Europejski i państwa członkowskie UE osiągnęły porozumienie w sprawie dyrektywy wprowadzającej ujednoliconą wersję europejskiej karty osoby z niepełnosprawnościami i udoskonaloną odsłonę europejskiej karty parkingowej dla osób z niepełnosprawościami.
Ogłoszono nominacje do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
W kolejnym odcinku #DiversityTalks Marzena Strzelczak, doradczyni zarządu FOB ds. DEI rozmawia z Ewą Sobiech, menadżerką ds. zaangażowanie pracowników, różnorodności i inkluzywności w Philip Morris Polska o różnorodności w praktyce. Wspólnie szukają odpowiedzi na pytanie, jak efektywnie komunikować DEI?
Czy branża kreatywna jest szczególna w kontekście budowania włączających, otwartych na różnorodność miejsc pracy? Odpowiedź na to i wiele innych pytań zawiera najnowsza analiza tematyczna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W publikacji prezentowane są wyniki i wnioski z pilotażowego badania Diversity IN Check Creative oraz komentarze ekspertów i ekspertek w obszarze DEI, ESG i komunikacji.
Punktem wyjście do rozmowy były wyniki badania pilotażowego Diversity IN Check Creative. Przyjrzano się także kwestiom różnorodności w branży kreatywnej oraz wyzwaniom, jakie stoją obecnie przed tym sektorem. Okazuje się, że branża kreatywna jest jeszcze w tyle jeśli chodzi o rozwój pod względem tego, jakie miejsca pracy należy obecnie tworzyć.
Diversity IN Check umożliwia diagnozę stopnia dojrzałości pracodawców w zakresie zarządzania różnorodnością i budowania inkluzywnych, czyli włączających organizacji. Badanie ma na celu wspieranie pracodawców w prowadzeniu monitoringu własnych strategii, procedur i praktyk z tego obszaru. Nabór do czwartej edycji zakończy się 10 marca.
W kolejnym odcinku #DiversityTalks Marzena Strzelczak, doradczyni zarządu FOB ds. DEI, rozmawia z Aleksandrą Siudą, senior brand menadżerką Vichy L’oreal Polska i Krajów Bałtyckich, oraz Katarzyną Dowbor, ambasadorką kampanii marki Vichy Neovadiol „Menopauza bez pauzy. Ja się dopiero rozkręcam!”, na temat menopauzy i andropauzy. Rośnie liczba osób, których ten temat dotyczy. Jak wskazują dane Światowej…
Spotkanie jest przeznaczone dla Sygnatariuszy Karty Różnorodności oraz Partnerów Strategicznych FOB. Rejestracja trwa do 19 lutego.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc