Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Audyty etyczne są narzędziem wspomagającym wewnętrzne zarządzanie. Prezentują pracownikom wartości wyznawane przez organizację oraz zobowiązania i konsekwencje z nich wynikające.
"Celem audytu aspektów etycznych jest informowanie kierownictwa o potencjalnych zagrożeniach związanych z etyką. Ujawnia on miejsca, w których struktura i procesy organizacyjne uniemożliwiają {pracownikom} właściwe postępowanie. Może również służyć do stwierdzania efektywności organizacji w dziedzinie etyki: w tym przypadku mierzone są skutki społeczne oraz wpływ na interesariuszy zewnętrznych"
Oto konkretne pytania, które trzeba sobie zadać podczas audytu aspektów etycznych: • Jakie wartości głosi organizacja? • Z czego wynikają te wartości? • Czy są spójne z faktyczną działalnością i postępowaniem organizacji? • Czy są one zgodne z wartościami osób zatrudnionych w organizacji?
Na podstawie: Audyt i sprawozdawczość aspektów etycznych i społecznych – wyzwanie dla audytora wewnętrznego
Więcej o infrastrukturze i procedurach związanych z etyką w publikacji "Etyka i compliance w organizacji. Przegląd zagadnień"
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.