Dotyczy firmy: Tesco Polska

Znalezione aktualności: 126

7 września 2020

Więcej zdrowej żywności w sklepach Tesco

Potrojona liczba produktów wegetariańskich, wegańskich i bio oraz znacznie więcej produktów z kategorii Kuchnie Świata – teraz klienci Tesco mają jeszcze większy i bardziej różnorodny wybór. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i oczekiwania konsumentów.

3 sierpnia 2020

Tesco zachęca do rezygnacji z papieru i rozpoczyna dużą akcję lojalnościową dla posiadaczy Clubcard

W trosce o wygodę klientów i środowisko naturalne Tesco Polska rozpoczęło kampanię informacyjno-edukacyjną dla użytkowników Clubcard – jednego z największych programów lojalnościowych na polskim rynku. Celem jest dalsze ograniczanie użycia papieru w operacjach. Dodatkowo ruszyła akcja „Ciepło, cieplej, RABAT”, w której klubowicze mogą wymieniać znaczki na rabaty do -20% wartości koszyka.

20 lipca 2020

Fundacja Tesco nie ustaje w pomocy potrzebującym dzieciom

Najnowsze dane GUS z 2020 roku wskazują, że zasięg skrajnego ubóstwa wśród dzieci i młodzieży poniżej 18. roku życia zmniejszył się na przestrzeni lat 2018–2019 z 6% do niecałych 5%. To oznacza, że problem niedożywienia nadal dotyczy wielu dzieci. By chociaż częściowo odpowiedzieć na ten problem, Fundacja Tesco od 2012 roku realizuje ogólnopolski program dożywania potrzebujących dzieci „Zdrowo jeść”.

2 lipca 2020

Letnia Zbiórka Żywności w sklepach Tesco – każdy może wesprzeć potrzebujących

Chcąc wesprzeć osoby najbardziej dotknięte skutkami pandemii COVID-19 Fundacja Tesco organizuje wśród klientów wszystkich sklepów Tesco Letnią Zbiórkę Żywności. Zbiórka odbędzie się w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia, a zebrana żywności, dzięki wsparciu Banków Żywności i Caritas Polska, trafi do najbardziej potrzebujących.

2 lipca 2020

Tesco podsumowuje kolejny rok realizacji „Strategii Pomocnych Gestów”

Tesco Polska opublikowało raport „Strategia Pomocnych Gestów” poświęcony kwestii niemarnowania żywności oraz pozostałych działań CSR w okresie 2019/20. Tylko w poprzednim roku uratowano ponad 3 tysiące ton produktów, które zamiast na wysypiska, trafiły do potrzebujących. Podjęto także szereg działań wspierających pracowników i lokalne społeczności.

24 czerwca 2020

Prawie 7000 dzieci zaangażowanych w działania Klubów Niemarnowania Żywności – podsumowanie 4. edycji programu edukacyjnego „Od uprawy do potrawy”

Zakończyła się 4. edycja ogólnopolskiego programu „Od uprawy do potrawy” realizowanego przez Tesco Polska. W ramach programu 270 szkół założyło Kluby Niemarnowania Żywności, a w ich działalność zaangażowało się prawie 7000 dzieci. Opiekunowie Klubów otrzymali bezpłatne materiały edukacyjne, a do pierwszych 50 nowych Klubów trafiła edukacyjna gra planszowa „Zakupowe Mistrzostwa”. Dużym zainteresowaniem cieszył się także organizowany w ramach programu konkurs „Ratuję, nie marnuję”.

9 czerwca 2020

IX zestawienie Listków CSR POLITYKI

Ukazało się dziewiąte zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka”, przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ankietę wypełniło i przesłało do redakcji 96 przedsiębiorstw, 68 spośród nich zostało nagrodzonych.

8 czerwca 2020

Tesco Polska wyróżnione w XIV Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Już po raz kolejny działania Tesco z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu zostały wyróżnione w corocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Tesco zajęło 7 miejsce w klasyfikacji generalnej, będąc tym samym jedyną siecią handlową w pierwszej dziesiątce firm wyróżnionych w rankingu.

5 czerwca 2020

Tesco wspiera potrzebujących w czasie epidemii koronawirusa

Specjalna dodatkowa darowizna, regularnie przekazywana żywność ze sklepów i  organizacja zbiórek żywności w sklepach – dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników Tesco i organizacji charytatywnych produkty spożywcze każdego dnia trafiają do najbardziej potrzebujących, których obecnie jest coraz więcej.

4 czerwca 2020

Partnerzy strategiczni FOB liderami XIV Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Czternasta edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm obyła się w przestrzeni wirtualnej. W tym roku w ROF wzięły udział 74 firmy. Do głównego zestawienia zakwalifikowało się 68 przedsiębiorstw, a na jego czele znalazły się BNP Paribas Bank Polska oraz ING Bank Śląski.