Dotyczy firmy: Tesco Polska

Znalezione aktualności: 118

24 września 2020

Konferencja Champions 12.3 – Organizacja Narodów Zjednoczonych wskazuje Tesco jako lidera w zakresie walki z marnowaniem żywności

Aż jedna trzecia produktów spożywczych marnuje się każdego roku na całym świecie. Organizacja Narodów Zjednoczonych dąży do tego, aby do 2030 roku, przy współpracy przedsiębiorców sektora spożywczego, zmniejszyć o połowę ilość marnowanej żywności. Tesco pokazuje, że przy odpowiednim podejściu, realizacja założonych planów jest możliwa.

9 września 2020

Dlaczego zrobienie grzanki może mieć dobry wpływ na środowisko? 5. edycja programu edukacyjnego „Od uprawy do potrawy”

Co można zrobić z fusów z kawy i jak ograniczyć w domu plastik? Tego wszystkiego dowiedzą się uczestnicy 5. edycji skierowanego do dzieci programu edukacyjnego „Od uprawy do potrawy”. Nowa odsłona programu to nie tylko ciekawsze pomysły na lekcje, ale przede wszystkim odmieniona, dostosowana do nauczania zdalnego formuła oraz konkurs, którego ambasadorką jest Majka Jeżowska. Zapisy rozpoczęły się 7 września.

7 września 2020

Więcej zdrowej żywności w sklepach Tesco

Potrojona liczba produktów wegetariańskich, wegańskich i bio oraz znacznie więcej produktów z kategorii Kuchnie Świata – teraz klienci Tesco mają jeszcze większy i bardziej różnorodny wybór. To odpowiedź na zmieniające się trendy żywieniowe i oczekiwania konsumentów.

3 sierpnia 2020

Tesco zachęca do rezygnacji z papieru i rozpoczyna dużą akcję lojalnościową dla posiadaczy Clubcard

W trosce o wygodę klientów i środowisko naturalne Tesco Polska rozpoczęło kampanię informacyjno-edukacyjną dla użytkowników Clubcard – jednego z największych programów lojalnościowych na polskim rynku. Celem jest dalsze ograniczanie użycia papieru w operacjach. Dodatkowo ruszyła akcja „Ciepło, cieplej, RABAT”, w której klubowicze mogą wymieniać znaczki na rabaty do -20% wartości koszyka.

20 lipca 2020

Fundacja Tesco nie ustaje w pomocy potrzebującym dzieciom

Najnowsze dane GUS z 2020 roku wskazują, że zasięg skrajnego ubóstwa wśród dzieci i młodzieży poniżej 18. roku życia zmniejszył się na przestrzeni lat 2018–2019 z 6% do niecałych 5%. To oznacza, że problem niedożywienia nadal dotyczy wielu dzieci. By chociaż częściowo odpowiedzieć na ten problem, Fundacja Tesco od 2012 roku realizuje ogólnopolski program dożywania potrzebujących dzieci „Zdrowo jeść”.

2 lipca 2020

Letnia Zbiórka Żywności w sklepach Tesco – każdy może wesprzeć potrzebujących

Chcąc wesprzeć osoby najbardziej dotknięte skutkami pandemii COVID-19 Fundacja Tesco organizuje wśród klientów wszystkich sklepów Tesco Letnią Zbiórkę Żywności. Zbiórka odbędzie się w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia, a zebrana żywności, dzięki wsparciu Banków Żywności i Caritas Polska, trafi do najbardziej potrzebujących.

2 lipca 2020

Tesco podsumowuje kolejny rok realizacji „Strategii Pomocnych Gestów”

Tesco Polska opublikowało raport „Strategia Pomocnych Gestów” poświęcony kwestii niemarnowania żywności oraz pozostałych działań CSR w okresie 2019/20. Tylko w poprzednim roku uratowano ponad 3 tysiące ton produktów, które zamiast na wysypiska, trafiły do potrzebujących. Podjęto także szereg działań wspierających pracowników i lokalne społeczności.

24 czerwca 2020

Prawie 7000 dzieci zaangażowanych w działania Klubów Niemarnowania Żywności – podsumowanie 4. edycji programu edukacyjnego „Od uprawy do potrawy”

Zakończyła się 4. edycja ogólnopolskiego programu „Od uprawy do potrawy” realizowanego przez Tesco Polska. W ramach programu 270 szkół założyło Kluby Niemarnowania Żywności, a w ich działalność zaangażowało się prawie 7000 dzieci. Opiekunowie Klubów otrzymali bezpłatne materiały edukacyjne, a do pierwszych 50 nowych Klubów trafiła edukacyjna gra planszowa „Zakupowe Mistrzostwa”. Dużym zainteresowaniem cieszył się także organizowany w ramach programu konkurs „Ratuję, nie marnuję”.

9 czerwca 2020

IX zestawienie Listków CSR POLITYKI

Ukazało się dziewiąte zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka”, przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ankietę wypełniło i przesłało do redakcji 96 przedsiębiorstw, 68 spośród nich zostało nagrodzonych.

8 czerwca 2020

Tesco Polska wyróżnione w XIV Rankingu Odpowiedzialnych Firm

Już po raz kolejny działania Tesco z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu zostały wyróżnione w corocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Tesco zajęło 7 miejsce w klasyfikacji generalnej, będąc tym samym jedyną siecią handlową w pierwszej dziesiątce firm wyróżnionych w rankingu.