Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Kolejna partia sprzętu AGD od Fundacji PGNiG trafiła do rodzin poszkodowanych w wyniku czerwcowych nawałnic i podtopień. W Jaśle z pomocy rzeczowej skorzysta 28 gospodarstw domowych, które przed miesiącem dotknął żywioł.
Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.
Badanie zorganizowane przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie wśród 160 spółek giełdowych wskazało najlepsze strony internetowe z zakresu Relacji Inwestorskich. PGNiG znalazło się wśród spółek z najwyższą oceną.
Do 9 października br. został wydłużony termin przyjmowania wniosków w konkursie organizowanym w ramach Wspólnego Przedsięwzięcia INGA. Budżet drugiego już konkursu Wspólnego Przedsięwzięcia INGA na wsparcie nowatorskich projektów z sektora gazownictwa wynosi 311 milionów złotych. Inicjatywę realizują Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA oraz Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System SA.
„Pakiet Na Zdrowie”: PGNiG Obrót Detaliczny wprowadza opiekę medyczną dla klientów przy współpracy z Grupą PZU PGNiG Obrót Detaliczny wprowadziło do oferty „Pakiet Na Zdrowie”, który zagwarantuje klientom pomoc medyczną na najwyższym poziomie.
Centrum opiekuńczo-lecznicze, szpital i dwa domy pomocy społecznej otrzymują pieniądze ze zbiórki zorganizowanej przez Pracowników PGNiG SA. Inicjatywę wsparł Zarząd Spółki i Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza. Łączna kwota pomocy sięgnęła prawie 60 tys. złotych.
Czternasta edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm obyła się w przestrzeni wirtualnej. W tym roku w ROF wzięły udział 74 firmy. Do głównego zestawienia zakwalifikowało się 68 przedsiębiorstw, a na jego czele znalazły się BNP Paribas Bank Polska oraz ING Bank Śląski.
Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza i Polski Związek Głuchych, przy wsparciu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, uruchamiają wideoinfolinię dla osób głuchych, potrzebujących informacji na temat koronawirusa. Linia będzie działać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, aby zapewnić stały dostęp do wsparcia i pomocy.
Kilkudziesięciu konsultantów na co dzień pracujących w Contact Center PGNiG Obrót Detaliczny będzie wspierać Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze telefonicznej infolinii. Dzięki pomocy państwowej spółki skróci się czas oczekiwania na porady związane z koronawirusem i zdrowiem Polaków.
W związku z wyjątkową sytuacją w naszym kraju, w którym wszystkie działania skoncentrowane są na walce z pandemią koronawirusa, PGNiG Obrót Detaliczny zdecydował, że nie będzie wstrzymywać dostaw gazu ziemnego i energii elektrycznej dla klientów mających problemy z terminowym regulowaniem płatności.