Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Pandemia ma wpływ na całe społeczeństwa, także na ludzi młodych. Świadczą o tym ostatnie statystyki: bezrobocie w tej grupie ponownie rośnie. W Europie już ponad 3 miliony osób poniżej 25. roku życia boryka się z brakiem pracy . Podobnie na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, gdzie prawie co trzecia młoda osoba jest bezrobotna. Dlatego dziś bardziej niż kiedykolwiek konieczne jest wsparcie w pierwszych krokach na rynku pracy.
Wspólna inwestycja władz Nałęczowa i firmy Nestlé Waters w budowę systemu kanalizacji pozwoli poprawić warunki życia społeczności lokalnej, a także podnieść bezpieczeństwo ekologiczne w regionie.
Nestlé intensyfikuje działania, dzięki którym do 2025 roku 100% opakowań firmy będzie nadawać się do recyklingu bądź ponownego wykorzystania, i które pozwolą zmniejszyć zużycie pierwotnych tworzyw sztucznych o jedną trzecią.
W ciągu roku recyklingowi poddawana jest zaledwie połowa butelek PET, a przecież są one świetnym surowcem, który w pełni nadaje się do ponownego przetworzenia! Aby w przystępny sposób pokazać, jak ważny jest to proces oraz przybliżyć każdy z jego etapów najmłodszym, po Polsce jeździ specjalna śmieciarka Miecia. W jej wnętrzu nie znajdują się odpady, tylko… interaktywna wystawa poświęcona recyklingowi, która teraz jest dostępna także online! By dodatkowo zachęcić do zgłębienia tajników recyklingu plastiku PET, do końca sierpnia trwa konkurs z atrakcyjnymi eko-gadżetami do wygrania.
Wystartował projekt #RecyklingDolceGusto, w ramach którego klienci sklepu internetowego NESCAFÉ® Dolce Gusto® mogą bezpłatnie oddawać do recyklingu zużyte kapsułki po kawie. To kolejny krok marki w dążeniu do zwiększenia odzysku i recyklingu kapsułek.
Producent wody butelkowanej zapowiada osiągnięcie neutralności węglowej, rozwijanie zrównoważonego wykorzystywania zasobów wody, a także zwiększenie stosowania tworzyw z recyklingu w ciągu 5 lat. Zobowiązania objęły wszystkie produkty, marki i oddziały Nestlé Waters – również w Polsce.
Nestlé potwierdziło swoje zaangażowanie w zatrudnianie młodych w Europie, wspierając „Europejski sojusz na rzecz przygotowania zawodowego”.
Nestlé dołączyło do grona partnerów tworzących European Clean Trucking Alliance. Ten wyjątkowy sojusz skupia organizacje pozarządowe, spedytorów, logistyków i firmy zajmujące się towarami konsumpcyjnymi. Ich wspólnym celem jest przyspieszenie dekarbonizacji transportu drogowego w Unii Europejskiej.
Sensational Burger marki Garden Gourmet to pierwszy roślinny burger od Nestlé na polskim rynku. Od 28 lipca będą mogli go spróbować klienci sieci „7th Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food”.