Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych opublikowało wyniki Badania Świadomości Klimatycznej Spółek za 2019 r. W gronie 6 podmiotów, które uzyskały tytuł „Spółka Świadoma Klimatycznie” znaleźli się m.in. partnerzy strategiczni Forum Odpowiedzialnego Biznesu: LPP, CCC i Orange Polska.
LPP, właściciel Reserved, Mohito, House, Sinsay i Cropp, jako pierwsza polska firma przystąpiła do międzynarodowej inicjatywy, której celem jest globalne ograniczanie negatywnego wpływu branży odzieżowej na środowisko naturalne. Polski producent odzieży od 5 sierpnia br. stał się tzw. Przyjacielem Porozumienia Zero Discharge of Hazardous Chemicals (ZDHC). To kolejne działanie firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju w ramach zapisów strategii „For People For Our Planet” na lata 2020-2025.
Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.
Polski producent odzieży, właściciel marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay przeznaczył dotychczas już blisko 5,7 mln złotych na wsparcie w walce z epidemią COVID-19, przekazując m.in. milion masek ochronnych dla ponad 300 placówek medycznych na terenie całej Polski.
Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku może już korzystać z dwóch nowych urządzeń zakupionych dzięki akcji polskiej firmy odzieżowej LPP. Kardiomonitor kompaktowy i defibrylator z możliwością wykonania kardiowersji zakupiono ze środków pochodzących ze sprzedaży kolekcji Eco Aware i Joyful marek Cropp oraz Reserved.
Ukazało się dziewiąte zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka”, przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ankietę wypełniło i przesłało do redakcji 96 przedsiębiorstw, 68 spośród nich zostało nagrodzonych.
Należące do LPP marki Reserved, Mohito i Cropp podsumowały działania w ramach specjalnej akcji charytatywnej, dzięki której ponad 200 tysięcy złotych trafiło do szpitali specjalistycznych w Krakowie, Gdańsku oraz Gdyni. Zebrana kwota, pochodząca ze sprzedaży kolekcji Eco Aware oraz Joyful tych marek, przeznaczona została na zakup sprzętu i środków ochrony niezbędnych do walki z epidemią koronawirusa.
Czternasta edycja Rankingu Odpowiedzialnych Firm obyła się w przestrzeni wirtualnej. W tym roku w ROF wzięły udział 74 firmy. Do głównego zestawienia zakwalifikowało się 68 przedsiębiorstw, a na jego czele znalazły się BNP Paribas Bank Polska oraz ING Bank Śląski.
Dziesięć tysięcy wielorazowych osłon na twarz wkrótce trafi do studentów, doktorantów i pracowników Uczelni. To efekt współpracy między Gdańskim Uniwersytetem Medycznym i polską firmą odzieżową LPP.
Marka Mohito, należąca do polskiej firmy odzieżowej LPP, podsumowała pierwszy etap akcji charytatywnej, w ramach której 10 proc. ze sprzedaży kolekcji Eco Aware trafiło do krakowskich szpitali. Już po trzech tygodniach od jej ogłoszenia firma przekazała na pomoc placówkom medycznym ponad 100 tys. zł. Środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu i środków ochrony niezbędnych do walki z epidemią koronawirusa.