Dotyczy firmy: LPP

Znalezione aktualności: 40

19 października 2018

Orange i Cyfrowy Polsat z najlepszymi raportami

Eksperci, dziennikarze i internauci ocenili raporty oraz sprawozdania przedstawiające informacje niefinansowe firm i organizacji. W 12. edycji Konkursu Raporty Społeczne udział wzięła rekordowa liczba 49 publikacji. W głównych kategoriach zwyciężyły publikacje: Orange Polska i Cyfrowy Polsat.

28 września 2018

17 wyzwań dla Polski – 17 odpowiedzi w najnowszej publikacji FOB o Celach Zrównoważonego Rozwoju

Po trzech latach od ogłoszenia Celów Zrównoważonego Rozwoju, Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprosiło 17 ekspertów z różnych dziedzin do publikacji przedstawiającej największe wyzwania, jakie stoją przed Polską na drodze do skutecznej realizacji założeń Agendy 2030. Publikacja pokazuje także rolę sektora prywatnego, który poprzez prowadzenie społecznie i środowiskowo odpowiedzialnych działań może przyczynić się do wzmocnienia tego procesu.

17 sierpnia 2018

Dominika Grosicka i MOHITO wspólnie dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

#mistrzowskapomoc to slogan promujący akcję charytatywną marki MOHITO, której twarzą została Dominika Grosicka. W ramach akcji, część zysku ze sprzedaży specjalnej kolekcji t-shirtów zostanie przekazana Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Marka MOHITO należy do LPP, partnera strategicznego Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

17 sierpnia 2018

49 publikacji walczy o nagrodę internautów w Konkursie „Raporty Społeczne”

Rekordowa liczba 49 publikacji przedstawiających informacje niefinansowe firm i organizacji weźmie udział w rywalizacji o nagrodę internautów w Konkursie „Raporty Społeczne 2018”. Głosowanie potrwa od 17 sierpnia do 17 września i odbywać się będzie przez stronę www.raportyspoleczne.pl. Organizatorami Konkursu są Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.

17 maja 2018

LPP wydało pierwszy raport zintegrowany

LPP, największy polski producent odzieży, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, właśnie opublikował pierwszy w historii firmy raport zintegrowany pt: „Poznajmy się lepiej”. Stanowi on podsumowanie najistotniejszych informacji z zakresu zrównoważonego biznesu i odpowiedzialności społecznej gdańskiej spółki, które obok rozwoju polskiej branży odzieżowej, stanowią od lat istotny obszar aktywności LPP. Wiele miejsca w raporcie poświęcono łańcuchowi dostaw, w którym na każdym etapie projektowania, produkcji, dystrybucji i sprzedaży podejmowane są działania z zakresu zrównoważonego rozwoju. W raporcie zaprezentowane są także działania z zakresu kultury pracy oraz aktywności społecznej firmy.

19 kwietnia 2018

Fashion Revolution Week 2018

Tegoroczny Fashion Revolution Week 2018 to już piąta odsłona największego na świecie ruchu aktywistek i aktywistów na rzecz odpowiedzialnej mody, który powstał, aby radykalnie zmienić sposób, w jaki ubrania są produkowane oraz to jak podchodzimy do ich kupowania. Jest to również piąta rocznica wypadku w fabryce odzieżowej Rana Plaza w Bangladeszu, do jakiego doszło 24 kwietnia 2013 roku, gdzie 1138 osób zginęło a wiele zostało rannych. Kampania będzie realizowana od 23 do 29 kwietnia w ponad 100 krajach na całym świecie. Zaangażowanych w działania jest wiele osób, dla których bardziej niż kiedykolwiek wcześniej ważna jest zmiana w branży odzieżowej i dążenie do jak największej przejrzystości w łańcuchu dostaw.

9 kwietnia 2018

Premiera 6. edycji raportu CSR Annual Outlook

11 kwietnia (środa) w 9.30 – 12.15, w Restauracji Wilcza50, przy ul. Wilcza 50 w Warszawie, odbędzie się premiera 6. edycji raportu Annual CSR Outlook 2018 – przegląd trendów i wyzwań przed jakimi stoi odpowiedzialny biznes w 2018. W tym roku tematem przewodnim wydarzenia będą wyzwania w branży odzieżowej. Portal odpowiedzialnybiznes.pl jest patronem medialnym projektu.

8 lutego 2018

72 tysiące pracowników azjatyckich fabryk objętych szkoleniami z zakresu bezpieczeństwa

LPP, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, podjęło decyzję o podpisaniu porozumienia, tzw. „Transition ACCORD”, którego głównym celem będzie przygotowanie bengalskiego rządu do przeprowadzania samodzielnych kontroli i audytów w fabrykach oraz zapewnienie dalszej realizacji działań na rzecz trwałej poprawy warunków pracy.

18 grudnia 2017

LPP dołączyło do Stowarzyszenia Firm Rodzinnych – Family Business Network Poland

6 grudnia 2017 oficjalnie Marek Piechocki, Prezes LPP dołączył do grona członków zwyczajnych stowarzyszenia FBN Poland zrzeszającego prężnie rozwijające się firmy rodzinne. Ideą nadrzędną tej organizacji jest budowanie ducha przedsiębiorczości i wspieranie biznesmenów, którzy rozwijają swoje firmy z myślą o kolejnych pokoleniach przy zachowaniu etyki i wartości rodzinnych. Firma LPP jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

7 grudnia 2017

Szlachetny wysiłek LPP Team

Od prawie dwóch lat firma LPP, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, stwarza możliwości rozwoju drużyny LPP Team, która skupia między innymi fanów kolarstwa i pozwala im realizować sportowe pasje. W tym roku firma postanowiła pójść o krok dalej i połączył sportowe osiągnięcia swoich pracowników z realną pomocą dla potrzebujących.