Dotyczy firmy: LPP

Znalezione aktualności: 40

13 grudnia 2019

Cele Zrównoważonego Rozwoju: PLANETA. Trwają zgłoszenia dobrych praktyk

Przedstawiamy kolejny tekst z cyklu artykułów mających na celu zainspirowanie firm do zgłaszania swoich działań z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju do 18. edycji Raportu “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Zakwalifikowanym do raportu praktykom przyporządkowane są wybrane Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDGs). Udział w raporcie jest bezpłatny.

25 listopada 2019

LPP and Santander Bank Polska with main prizes in the CSR Reports Competition

6 companies received awards in the 13th edition of the Competition that seeks to reward the best reports on corporate social responsibility and sustainable development. The main category winners were: LPP – the award for the best integrated report – and Santander Bank Polska – the award for the best CSR report. The award ceremony took place in the head office of the Warsaw Stock Exchange on 21 October. The competition is organized by the Responsible Business Forum Association and Deloitte Polska.

28 października 2019

Zielony zwrot w strategii LPP

100% opakowań przyjaznych środowisku i 50% udziału kolekcji ekologicznych we flagowej marce Reserved do 2025 roku oraz zmniejszenie śladu węglowego – to najważniejsze cele strategii zrównoważonego rozwoju, ogłoszonej właśnie przez polskiego producenta odzieży. Zwrot w kierunku ekologii to odpowiedź LPP na nowe wyzwania pojawiające się w branży modowej. Gdańska firma kontynuuje również inwestycje w nowe technologie – właśnie zakończyła najszybsze na świecie wdrożenie elektronicznych metek (tzw. RFID) w sieci Reserved w Polsce.

21 października 2019

LPP oraz Santander Bank Polska z nagrodami głównymi w Konkursie Raporty Społeczne

W 13. edycji konkursu na najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju nagrodzonych zostało 6 firm. W głównych kategoriach zwyciężyły firmy: LPP – nagroda za raport zintegrowany oraz Santander Bank Polska – nagroda za raport społeczny.

9 października 2019

LPP wykręciło 65 tys. km w trosce o czyste powietrze

Ponad 100 pracowników firmy odzieżowej LPP wzięło udział w ogólnopolskiej akcji ,,Kręć Kilometry” organizowanej przez fundację Allegro All For Planet. Celem kampanii było pokonanie jak największej liczby kilometrów na rowerze i tym samym przyłączenie się do walki o czystsze powietrze. W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pracownicy LPP oraz sześciu innych firm pokonali na dwóch kółkach łącznie 450 tysięcy kilometrów, redukując ślad węglowy o 16 ton.

2 października 2019

LPP zwiększa liczbę sklepów, w których klienci będą mogli oddać używaną odzież

Grupa LPP od ponad roku prowadzi w swoich salonach zbiórkę używanej odzieży. Od września br. zwiększyła liczbę sklepów, gdzie klienci mogą oddać ubrania z dowolną metką. Kontenery pojawią się w 30 salonach marek House oraz Mohito – informuje Dziennik Bałtycki.

24 września 2019

ABC-Czepczyński i LPP wśród nominowanych do Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP

Kapituła XVII edycji Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP ogłosiła listę 21 przedsiębiorstw nominowanych do nagrody. Wśród nich są także ABC-Czepczyński i LPP.

3 września 2019

LPP przystąpiło do globalnej inicjatywy New Plastics Economy

LPP jako pierwsza polska firma przystąpiła do globalnej inicjatywy na rzecz gospodarki obiegu zamkniętego w zakresie zarządzania plastikiem – New Plastics Economy Global Commitment. To międzynarodowe porozumienie zainicjowane przez fundację Ellen MacArthur we współpracy z ONZ, którego celem jest całkowita eliminacja plastikowych odpadów niepodlegających obiegowi zamkniętemu. Polski producent odzieży zobowiązał się do roku 2025 do wykorzystywania plastikowych opakowań spełniających jedno z kryteriów: w 100% nadających się do ponownego użycia, poddających się recyklingowi lub kompostowaniu.

6 sierpnia 2019

E-sklepy LPP i Carrefour rezygnują z opakowań plastikowych

Sklepy internetowe Carrefour i Reserved, marka należąca do LPP, rezygnują z użycia plastikowych opakowań dla wysyłki produkcji swoim klientom. Taki krok został podjęty w ramach strategii zrównoważonego rozwoju partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

18 lipca 2019

Moda polaryzuje, czyli odpowiedzialność producenta i konsumenta

LPP został głównym partnerem festiwalu Gdynia Design Days. Na tym wydarzeniu uczestnicy m.in. szukali odpowiedzi na takie ważne pytania jak: Czy zrównoważona konsumpcja to odpowiedzialność producenta?, Czy istnieją interesy globalne, czy wygrywa suma indywidualnych potrzeb? i inne.