Dotyczy firmy: LPP

Znalezione aktualności: 27

28 października 2019

Zielony zwrot w strategii LPP

100% opakowań przyjaznych środowisku i 50% udziału kolekcji ekologicznych we flagowej marce Reserved do 2025 roku oraz zmniejszenie śladu węglowego – to najważniejsze cele strategii zrównoważonego rozwoju, ogłoszonej właśnie przez polskiego producenta odzieży. Zwrot w kierunku ekologii to odpowiedź LPP na nowe wyzwania pojawiające się w branży modowej. Gdańska firma kontynuuje również inwestycje w nowe technologie – właśnie zakończyła najszybsze na świecie wdrożenie elektronicznych metek (tzw. RFID) w sieci Reserved w Polsce.

21 października 2019

LPP oraz Santander Bank Polska z nagrodami głównymi w Konkursie Raporty Społeczne

W 13. edycji konkursu na najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju nagrodzonych zostało 6 firm. W głównych kategoriach zwyciężyły firmy: LPP – nagroda za raport zintegrowany oraz Santander Bank Polska – nagroda za raport społeczny.

9 października 2019

LPP wykręciło 65 tys. km w trosce o czyste powietrze

Ponad 100 pracowników firmy odzieżowej LPP wzięło udział w ogólnopolskiej akcji ,,Kręć Kilometry” organizowanej przez fundację Allegro All For Planet. Celem kampanii było pokonanie jak największej liczby kilometrów na rowerze i tym samym przyłączenie się do walki o czystsze powietrze. W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pracownicy LPP oraz sześciu innych firm pokonali na dwóch kółkach łącznie 450 tysięcy kilometrów, redukując ślad węglowy o 16 ton.

2 października 2019

LPP zwiększa liczbę sklepów, w których klienci będą mogli oddać używaną odzież

Grupa LPP od ponad roku prowadzi w swoich salonach zbiórkę używanej odzieży. Od września br. zwiększyła liczbę sklepów, gdzie klienci mogą oddać ubrania z dowolną metką. Kontenery pojawią się w 30 salonach marek House oraz Mohito – informuje Dziennik Bałtycki.

24 września 2019

ABC-Czepczyński i LPP wśród nominowanych do Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP

Kapituła XVII edycji Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP ogłosiła listę 21 przedsiębiorstw nominowanych do nagrody. Wśród nich są także ABC-Czepczyński i LPP.

3 września 2019

LPP przystąpiło do globalnej inicjatywy New Plastics Economy

LPP jako pierwsza polska firma przystąpiła do globalnej inicjatywy na rzecz gospodarki obiegu zamkniętego w zakresie zarządzania plastikiem – New Plastics Economy Global Commitment. To międzynarodowe porozumienie zainicjowane przez fundację Ellen MacArthur we współpracy z ONZ, którego celem jest całkowita eliminacja plastikowych odpadów niepodlegających obiegowi zamkniętemu. Polski producent odzieży zobowiązał się do roku 2025 do wykorzystywania plastikowych opakowań spełniających jedno z kryteriów: w 100% nadających się do ponownego użycia, poddających się recyklingowi lub kompostowaniu.

6 sierpnia 2019

E-sklepy LPP i Carrefour rezygnują z opakowań plastikowych

Sklepy internetowe Carrefour i Reserved, marka należąca do LPP, rezygnują z użycia plastikowych opakowań dla wysyłki produkcji swoim klientom. Taki krok został podjęty w ramach strategii zrównoważonego rozwoju partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

18 lipca 2019

Moda polaryzuje, czyli odpowiedzialność producenta i konsumenta

LPP został głównym partnerem festiwalu Gdynia Design Days. Na tym wydarzeniu uczestnicy m.in. szukali odpowiedzi na takie ważne pytania jak: Czy zrównoważona konsumpcja to odpowiedzialność producenta?, Czy istnieją interesy globalne, czy wygrywa suma indywidualnych potrzeb? i inne. 

11 czerwca 2019

Zaprojektuj swoją kolekcję eko z LPP i MSKPU – ruszyła pierwsza edycja konkursu Responsible Fashion Awards

Z początkiem czerwca wystartował pierwszy ekologiczny konkurs „Responsible Fashion Awards” organizowany przez Międzynarodową Szkołę Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Partnerem konkursu jest LPP, polski producent odzieży, właściciel marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay.
Celem konkursu jest promocja idei projektowania odzieży w duchu ekologii i etyki. Prace konkursowe można zgłaszać do 18 września. Na finalistów czekają m.in. nagrody pieniężne, udział w kursie na temat odpowiedzialnej i zrównoważonej mody oraz roczne stypendium na naukę w MSKPU.

23 maja 2019

O odwadze w dążeniu do równowagi podczas VI Ogólnopolskiego Dnia Różnorodności

Ponad 200 gości oraz kilkunastu ekspertów i ekspertek podjęło temat odwagi w dążeniu do równowagi pomiędzy pracą i życiem osobistym podczas największego dorocznego wydarzenia realizowanego w ramach Karty Różnorodności. Koordynowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu inicjatywa wspiera przeciwdziałanie dyskryminacji w miejscu pracy. Z okazji VI Ogólnopolskiego Dnia Różnorodności po raz pierwszy Polskę odwiedziła replika słynnej nowojorskiej rzeźby Fearless Girl. Partnerem głównym wydarzenia był polski oddział State Street Bank, a partnerem Siemens Polska.