Dotyczy firmy: KPMG

Znalezione aktualności: 28

31 lipca 2020

Publikacja KPMG „Frontiers in Finance”

Obecnie można zaobserwować, że – zarówno globalnie, jak i lokalnie – kończy się era oceniania przedsiębiorstw finansowych i niefinansowych wyłącznie na podstawie ich zysków i wzrostu. Jednocześnie staje się jasne, że czynniki środowiskowe, społeczne i związane z zarządzaniem (ESG) nabierają tempa, ponieważ stają się kluczowymi punktami dyskusji między organami regulacyjnymi, rządami i inwestorami prywatnymi.

7 lipca 2020

Biznes zaangażowany w walkę z pandemią

Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.

18 czerwca 2020

BNP Paribas Bank Polska sygnatariuszem Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży

Deklaracja Odpowiedzialnej Sprzedaży to projekt, zainicjowany przez instytucje finansowe, którego gospodarzem jest Federacja Konsumentów. Celem jest upowszechnienie m.in. najwyższych standardów etycznych w relacjach instytucji finansowych z klientami. Do grona Sygnatariuszy Deklaracji zaproszone są kolejne firmy, o ile przejdą audyt dotyczący m.in. zasad i reguł, konstrukcji oraz oferowania swojej oferty, a także przejrzystości komunikacji z klientami. Prawo do podpisania Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży i korzystania z tytułu Sygnatariusza, w wyniku pozytywnego przejścia audytu uzyskały ANG Spółdzielnia oraz Bank BNP Paribas należące do pomysłodawców projektu.

28 maja 2020

Fundacja KPMG w Polsce wspiera edukację młodych ludzi w czasie pandemii

W związku z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej nakładającego obowiązek nauki zdalnej, Fundacja KPMG w Polsce wspiera szkoły w tym trudnym okresie i udostępnia sprzęt komputerowy z dostępem do internetu dla najbardziej potrzebujących uczniów. Równocześnie firma doradcza KPMG wspiera pracowników ochrony zdrowia. W tym celu Fundacja KPMG zakupiła sprzęt do laboratorium zajmującego się diagnostyką i badaniami nad koronawirusem oraz maski ochronne dla personelu medycznego.

23 marca 2020

Jak prowadzić biznes w czasach COVID-19?

W związku z obecną sytuacją spowodowaną pandemią COVID-19, KPMG w Polsce podejmuje szereg działań, polegających na dzieleniu się merytoryczną wiedzą ekspertów KPMG na temat wprowadzanych zmian istotnych dla przedsiębiorców oraz przedstawieniu praktycznych rozwiązań, które pomagają firmom prowadzić biznes w czasie kryzysu. Rozwiązania obejmują takie obszary jak: płynność finansowa firmy, źródła finansowania i dotacji, wsparcie w wyzwaniach prawnych, księgowych i podatkowych, wyzwania procesowo-technologiczne oraz restrukturyzacja firmy lub upadłość.

14 listopada 2019

KPMG edukuje uczniów ze szkół w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu

Już trzeci rok z rzędu firma KPMG International zorganizowała coroczny Global Cyber Day w 51 krajach na całym świecie. Celem inicjatywy, prowadzonej przez specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa jest edukowanie młodych ludzi w zakresie bezpieczeństwa w sieci i minimalizowania ryzyka związanego z aktywnością w internecie. Szkolenia odbywały się przez cały październik w ramach Międzynarodowego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa.

27 kwietnia 2018

Grupa Adamed partnerem debaty Rzeczpospolitej o startupach oraz projektu „Orły Innowacji Startup”

24 kwietnia w Campus Warsaw odbyła się zorganizowana przez dziennik Rzeczpospolita debata na temat startupów. Jest ona częścią projektu „Orły Innowacji Startup”, którego partnerem jest Grupa Adamed.

22 lutego 2018

72% firm na całym świecie nie postrzega zmian klimatu jako ryzyka finansowego

Zgodnie z wynikami raportu KPMG, niemal trzy czwarte firm na całym świecie (72%), o dużej bądź średniej kapitalizacji, nie wskazuje ryzyka finansowego związanego ze zmianami klimatu w swoich rocznych sprawozdaniach finansowych. Spośród firm, które dostrzegają ryzyko związane ze zmianą klimatu, jedynie 4% przedstawia swoim inwestorom analizę ich potencjalnego wpływu na kondycję finansową spółki. Zmiany klimatyczne mają największy wpływ na firmy działające w leśnictwie i przemyśle papierniczym (44%), a najmniejszy na firmy w branży ochrony zdrowia (14%). KPMG Poland jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

21 grudnia 2017

Płyta z kolędami w wykonaniu pracowników KPMG

Firma konsultingowa KPMG w Polsce, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, co roku przed Świętami realizuje projekty specjalne dzięki zaangażowaniu pracowników firmy. Tym razem pracownicy nagrali płytę z tradycyjnymi polskimi kolędami.

15 listopada 2017

KPMG opublikowało wyniki badania nad raportowaniem CSR

KPMG, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, opublikował wyniki badania poświęconego raportowaniu (corporate responsibility reporting). W tym roku specjaliści z KPMG zbadali działania z zakresu raportowania CSR i równoważonego rozwoju, wśród 4 900 firm z 49 krajów i regionów.