Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Kompania Piwowarska uruchomiła jeden z pierwszych w Polsce portali społecznościowych dla pracowników o nazwie www.malepiwo.net. Pracownicy firmy mogą za jego pośrednictwem komunikować się nie tylko w pracy, ale także w domu. Malepiwo.net pozwala zintegrować ludzi, którzy pracują blisko siebie, a…
Duże Piwo to program dla wszystkich pracowników Kompanii Piwowarskiej, w ramach którego wyróżniane są osoby nie tylko za efekty ich pracy ale także za sposób wykonywania pracy zgodnie z wartościami firmy. Nagradzamy tych, którzy mają na koncie spektakularne sukcesy, wyjątkowe…
W dniach 1-12 grudnia 2008 odbywa się Konferencja Klimatyczna COP 14 poświęcona problematyce zmian klimatu i ochrony środowiska w Poznaniu. Specjalnie z tej okazji Kompania Piwowarska przygotowała szereg ekologicznych atrakcji dla wszystkich uczestników konferencji i goszczących ich poznaniaków. XIV Konferencja…
Kompania Piwowarska będzie promowała odpowiedzialne spożycie alkoholu przez publiczność tegorocznego Przystanku Woodstock pod hasłem „Nie kupuj alkoholu małolatom. Daj im posłuchać muzyki. Żyj odpowiedzialnie”. „Kompania Piwowarska gości na Przystanku Woodstock od lat. Jej przedstawiciele prowadzą działania zapobiegające nadużywania alkoholu, szczególnie…
Kompania Piwowarska otrzymała certyfikaty potwierdzające produkcję piwa zgodnie z najwyższymi standardami jakości i bezpieczeństwa. Oficjalne wręczenie certyfikatów odbyło się 11 sierpnia, w siedzibie firmy w Poznaniu. Restrykcyjne standardy wewnętrzne dotyczące jakości i bezpieczeństwa produktów oraz ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy funkcjonują…
Aż 98% wszystkich odpadów wytwarzanych przez Kompanię Piwowarską jest poddawanych recyklingowi. Ilość odpadów wywiezionych na składowisko w roku F10 wyniosła zaledwie 6209Mg – oznacza to, że w ciągu doby wszystkie browary KP razem wzięte wytwarzają mniej odpadów niż mieści się…
Odpowiedzialnościowy program Kompanii Piwowarskiej „Sprawdź promile” został wyróżniony w prestiżowym konkursie Golden Arrow w kategorii marketing mobilny. Program ma przeciwdziałać nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Od dwóch lat w Polsce działa program społeczny „Sprawdź promile”, dzięki któremu telefon komórkowy możemy zamienić na…
„Nie kupuj alkoholu małolatom. Daj im posłuchać muzyki. Żyj odpowiedzialnie.” To hasło przewodnie, które znajdzie się na materiałach promujących odpowiedzialne spożywanie alkoholu przygotowywanych przez Kompanię Piwowarską dla uczestników tegorocznego Przystanku Woodstock. „Realizując działania promujące odpowiedzialne spożywanie alkoholu nie zapominamy również…
SABMiller – właściciel Kompanii Piwowarskiej i jeden z największych producentów piwa na świecie – opublikował właśnie Raport Zrównoważonego Rozwoju za rok finansowy zakończony 31 marca 2010 r. i rusza z kampanią komunikacyjną zrównoważonego rozwoju: „10 priorytetów. Jedna przyszłość”. „Zrównoważony rozwój…
W tym roku po raz kolejny Kompania Piwowarska organizuje nocne wycieczki po browarze w Poznaniu i Tychach. Event zdobył w ubiegłych latach wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie branży PR „Złote Spinacze” – za Najlepszy Event 2007 Roku, i zawsze cieszy się…