Dotyczy firmy: Kompania Piwowarska

Znalezione aktualności: 236

6 listopada 2020

Nie wypadaj z obiegu i… używaj butelek zwrotnych. To jest modne!

„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić butelki zwrotne. W okładkowej sesji GLAMOUR Zuza zachęca do podążania za proekologicznym trendem, jakim jest oddawanie butelek zwrotnych.

4 listopada 2020

Strategia klimatyczna Kompanii Piwowarskiej i zobowiązania do 2030 r. [wideo]

Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej, przedstawia strategię klimatyczną firmy i zobowiązania do 2030 r.

30 września 2020

W trosce o przyszłość planety, ludzi i biznesu

Warzone z wykorzystaniem energii wiatrowej, w sposób pozwalający na rekordową oszczędność wody i sprzedawane w niemal połowie w opakowaniach wielokrotnego użytku – już dziś piwo Kompanii Piwowarskiej powstaje z poszanowaniem zasobów naturalnych i otoczenia. Lider branży piwowarskiej w Polsce idzie jednak o krok dalej i otwiera nowy rozdział w swoim podejściu do odpowiedzialnego prowadzenia biznesu, umieszczając troskę o ludzi i planetę w centrum swojej strategii biznesowej.

10 września 2020

Nie pij w ciąży! Ruszyła kampania społeczna FASOFF

O tym wciąż trzeba przypominać i mówić głośno: NIE PIJ W CIĄŻY. Nawet mała ilość alkoholu może być przyczyna FAS – jednego z najcięższych zaburzeń neurorozwojowych. Dlatego po raz drugi Fundacja „Dom w Łodzi” przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej rusza z kampania społeczna FASOFF.

6 sierpnia 2020

Kompania Piwowarska najlepiej ocenianą firmą z branży FMCG w Polsce w badaniu Randstad

Stabilność zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie i benefity oraz rodzaj zadań i odpowiedzialności to czynniki najwyżej oceniane przez uczestników rankingu Randstad Employer Brand. Zapewniły one Kompanii Piwowarskiej pierwsze miejsce w tym zestawieniu najlepszych pracodawców. To drugie takie z rzędu wyróżnienie dla lidera rynku piwnego w Polsce.

20 lipca 2020

Nowy Raport Zrównoważonego Rozwoju 2019 Kompanii Piwowarskiej

Przejście na „zieloną” energię elektryczną z wiatru, blisko 100% odpadów i produktów ubocznych poddanych odzyskowi, ponad 100 tysięcy prewencyjnych kontroli alkomatami i prawie 2,5 mln zł przeznaczonych na inicjatywy społeczne, a do tego tytuł Super Etycznej Firmy 2019 – to tylko niektóre osiągnięcia wymienione w Raporcie Zrównoważonego Rozwoju Kompanii Piwowarskiej „Dzisiaj myślimy o przyszłości”, w którym firma podsumowuje 2019 r.

10 lipca 2020

Praktycy CSR w projekcie #OdPOWIEDZialnie (aktualizacja)

W ramach projektu #OdPOWIEDZialnie, koordynowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, powstało 17 odcinków poświęconych praktycznym aspektom prowadzenia działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Projekt jest realizowany we współpracy z partnerami strategicznymi FOB.

7 lipca 2020

Biznes zaangażowany w walkę z pandemią

Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.

3 lipca 2020

Kompania Piwowarska z wyróżnieniem w Golden Arrow 2020 za projekt FASOFF!

Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR.

24 czerwca 2020

Kompania Piwowarska zachęca do aktywności fizycznej także w dobie pandemii

Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka Lech Free, należąca do Kompanii Piwowarskiej, zaprosiła mieszkańców warszawskiego osiedla do rozgrzewki na własnych balkonach.