Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Kompania Piwowarska i Fundacja „Dom w Łodzi” już po raz czwarty zrealizowały kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! – nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress.
W 2023 r. ponad 800 pracowników Kompanii Piwowarskiej pomogło 60 rodzinom w ramach programu Szlachetna Paczka. Łączna wartość przekazanego wsparcia wyniosła ponad ćwierć miliona złotych, z czego dofinansowanie pochodzące od Kompanii Piwowarskiej to 180 tys. złotych.
W listopadzie 2023 r. Kompania Piwowarska przeszła na wielopaki z folii termokurczliwej, wyprodukowanej w 100% z materiału wtórnego. W efekcie producent zredukuje emisję CO₂ o blisko 20% w stosunku do używanego wcześniej materiału. Zastosowanie eko folii jest kontynuacją realizacji strategii „Lepsza Przyszłość 2030”.
Kompania Piwowarska zainstalowała innowacyjne rozwiązanie w swoim browarze w Tychach. Nowoczesny system odzyskiwania energii oparty jest na pompie ciepła i stanowi przełomowy krok w kierunku zrównoważonej produkcji, przyczyniając się do redukcji emisji dwutlenku węgla o 15%.
Kompania Piwowarska została wyróżniona po raz pierwszy tytułem „Pracodawca Godny Zaufania” w kategorii „Zdrowie” w XIII edycji konkursu Pracodawca Godny Zaufania. Kapituła konkursu doceniła realizację programów pracowniczych lidera rynku piwa ukierunkowanych na zdrowie i profilaktykę.
23 października Kompania Piwowarska rozpoczęła kolejną edycję akcji edukacyjnej #Efekt1butelki, dotyczącej zwracania szklanych butelek wielokrotnego użytku. Firma sprzedaje rocznie około miliarda piw w butelkach zwrotnych, a optymalne wykorzystanie tego typu opakowań prowadzi do mniejszej emisji CO2.
Według badań 7 proc. kobiet w ciąży pije alkohol, mimo że 95 proc. Polek i Polaków wie, że jest to szkodliwe dla matki i dziecka. W Polsce rodzi się 900 dzieci z FAS – Alkoholowym Zespołem Płodowym, który objawia się uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją, wadami serca i wzroku. Kompania Piwowarska po raz czwarty rozpoczyna kampanię społeczną FASOFF.
W nowym raporcie Kompania Piwowarska prezentuje zarządzanie kwestiami środowiskowymi, społecznymi, ładu korporacyjnego w 2022 r. oraz tym, jak ze swoimi partnerami i kontrahentami tworzy więzi, które mają znaczenie dla środowiska i społeczeństwa.
Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje”, w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.
Kompania Piwowarska ponownie znalazła się w gronie wyróżnionych firm przeglądu dobrych praktyk tygodnika POLITYKA. W 12. edycji zestawienia firma otrzymała Srebrny Listek CSR. Na swoim koncie ma już sześć srebrnych, pięć złotych i super złoty Listek CSR.