Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Z okazji Dnia Ziemi słynny Dąb Bartek, majestatyczny, 720-letni Dąb Bażyńskiego i najstarsze drzewo w Polsce: Cis Henryk trafią pod opiekę Biedronki i Stowarzyszenia Czysta Polska. Sieć sfinansuje m.in. instalacje nawadniającą, zabiegi pielęgnacyjne, oraz prace zabezpieczające i monitoring tych najwspanialszych polskich pomników przyrody.
Już prawie 40 000 koszy na kółkach i ponad 800 wózków sklepowych w sieci Biedronka powstaje z poddanych recyklingowi, wyłowionych z mórz i oceanów lin oraz sieci rybackich z tworzyw sztucznych.
Przygody biedronkowego Gangu Fajniaków karmią już nie tylko dziecięcą wyobraźnię, ale również potrzebujące dzieci w całej Polsce. Zgodnie ze złożoną w grudniu zeszłego roku obietnicą, sieć Biedronka przekazuje na rzecz programu Pajacyk cały przychód ze sprzedaży książki Gangu Fajniaków „Zimowa przygoda”.
Sieć Biedronka otrzymała dwie srebrne statuetki w kategorii COVID-19 PR Response oraz Media Relations.
Biedronka stawia na współpracę z lokalnymi polskimi producentami warzyw i owoców.
Jak informuje portal Nowy Marketing, Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel marki Biedronka, został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Jednym z problemów, z jakim mierzą się rodzice dzieci w wieku szkolnym, jest dostęp do sprzętu komputerowego niezbędnego do nauki zdalnej. Program „Domowa Szkoła z Biedronką”, w ramach którego do 2000 pracowników sieci trafiły właśnie nowe komputery, to odpowiedź na ten problem.
Do plastiku czy do zmieszanych? Przeciętny konsument podejmuje tę decyzję kilkanaście razy dziennie. Aby zachęcić klientów do segregacji odpadów i ułatwić im troskę o środowisko, sieć Biedronka stopniowo wprowadza piktogramy segregacji na opakowaniach produktów swoich marek własnych.
Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/.
Tegoroczna wspólna akcja Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna zakończyła się sukcesem. Biedronka przekaże 200 tysięcy złotych na rzecz Szlachetnej Paczki. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu klientów sieci, którzy z dużym entuzjazmem włączyli się do działania i wybierali produkty, których zakup wspierał akcję.