Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Od 4 sierpnia każdy kto spędza urlop nad Bałtykiem będzie mógł odwiedzić specjalną mobilną strefę edukacyjną. Dowiemy się m.in. jak wygląda proces recyklingu i dlaczego ważne jest poprawne segregowanie plastikowych butelek.
31 lipca wolontariusze i miłośnicy Tatr, a wśród nich klienci Biedronki, będą sprzątać tatrzańskie szlaki. To jubileuszowa 10. edycja wydarzenia pt. Czyste Tatry, organizowanego przez Stowarzyszenie Czysta Polska. Sieć Biedronka wspiera już po raz 3 to wydarzenie jako partner główny i przygotowała atrakcje dla każdego z uczestników.
Biedronka eliminuje jaja klatkowe z oferty w kolejnych sklepach na terenie kraju. Od lipca już jedna trzecia placówek sieci sprzedaje tylko jaja świeże oznaczone cyframi 0,1,2. Kolejne placówki przestaną oferować jaja klatkowe od września, a ostatnie z końcem 2021 roku. Tym samym Biedronka robi kolejny krok w procesie eliminacji świeżych jaj klatkowych z oferty.
Posprzątanie kraju od Tatr po Bałtyk było zawsze marzeniem Stowarzyszenia Czysta Polska. W roku jubileuszowej, dziesiątej edycji Czystych Tatr, ten sen staje się rzeczywistością. Dzięki współpracy z trzema strategicznymi partnerami, już 28 sierpnia, po raz pierwszy odbędzie się akcja Czysty…
Najnowsza fala badania Meaningful Brands, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. To powoduje, że wkraczamy w „erę konsumenckiego cynizmu”.
Aż 10 firm i fundacji korporacyjnych otrzymało w tym roku tytuł „Dobroczyńca Roku” m.in. za działania na rzecz zdrowia, ekologii, edukacji i pomoc społeczną we współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Biedronka we współpracy z firmą Polmed uruchomiła program szczepień dla zatrudnionych w sieci. Chętni mogą zapisywać się na szczepienia przeciw Covid-19 już od dzisiaj, od 27 maja br.
Efektywna współpraca największej sieci handlowej w Polsce – Biedronki, pioniera i lidera rynku wynajmu palet – CHEP i wiodącej firmy mleczarskiej Polmlek – tworzy zrównoważony łańcuch dostaw, odpowiadający na potrzeby branży mleczarskiej. Bez względu na czynniki zewnętrzne, produkty o szybkiej rotacji dostarczane są do sklepów na czas i z zachowaniem wszystkich wymogów bezpieczeństwa. Na znak owocnej współpracy, w maju tego roku na drogi wyjechały ciężarówki Biedronki z logotypami partnerów oraz hasłami, które odzwierciedlają wartości kluczowe dla wszystkich trzech firm.
Biedronka, jako pierwsza w Polsce sieć handlowa, uruchamia program Razem zacznijmy okres zmian. Już od 20 maja br. za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych marki Femina będzie można otrzymać voucher o wartości tych zakupów. Będzie można go wykorzystać na dowolne produkty lub pomóc kobietom w potrzebie poprzez przekazanie jego wartości na rzecz organizacji społecznych działających w obszarze ubóstwa menstruacyjnego, zrzeszonych w ramach inicjatywy „Okresowa Koalicja”.
29 kwietnia, w Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, ruszyła kampania Fundacji Biedronki kierująca uwagę na wartość więzi międzypokoleniowych. Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Kampania to także podsumowanie pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.