Dotyczy firmy: Jeronimo Martins Polska

Znalezione aktualności: 143

23 kwietnia 2019

Biedronka nagrodziła swoich pracowników

Blisko 45 tysięcy pracowników sieci Biedronka otrzymało od firmy specjalną nagrodę roczną. Została ona wypłacona wcześniej niż w latach poprzednich – w tygodniu przedświątecznym, co dodatkowo ułatwiło przygotowania do Świąt Wielkanocnych.

17 kwietnia 2019

Biedronka oferuje praktyki dla studentów podczas wakacji

Jeronimo Martins Polska, lider branży detalicznej w Polsce, poszukuje studentów z ambicjami, którym zależy na uzupełnieniu wiedzy akademickiej o rzeczywiste doświadczenia biznesowe. W ramach letnich praktyk 100 studentów będzie miało okazję, by rozwijać się pod kontrolą doświadczonych specjalistów. 

17 kwietnia 2019

Znamy laureatów VIII edycji Listków CSR

Tygodnik POLITYKA wspólnie z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz ósmy przyznali Listki CSR POLITYKI. To wyróżnienia dla najbardziej odpowiedzialnych i zaangażowanych społecznie firm.

10 kwietnia 2019

Biedronka ogranicza plastik w produktach marek własnych

Biedronka w ramach wiosennych porządków ogranicza plastik w produktach marek własnych. Sieć wprowadza torbę T-shirt wykonaną z surowców z odzysku. W ostatnich dniach do sprzedaży trafiły też nowe patyczki higieniczne wykonane z bawełny i papieru, które pozwolą sieci wyeliminować ze środowiska nawet 334 tony plastiku rocznie. Z kosmetyków i środków czystości Biedronka wyeliminowała plastikowe mikrogranulki i wprowadziła rozpuszczalną folię.

3 kwietnia 2019

In Poland responsible business is growing at a rate of 30%

The report „Responsible Business in Poland. Good practices”, which is the largest CSR review in Poland has been published for the 17th time. In this year’s edition of the publication, there is an increase of 30 percent both in terms of the number of submitted practices and the number of companies. This is also another record in the report issued by the Responsible Business Forum, the premiere of which took place on 28 March this year in Warsaw.

28 marca 2019

Odpowiedzialny biznes rośnie w tempie 30 proc. Premiera Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki”

Po raz 17. ukazał się największy w Polsce przegląd CSR – Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W tegorocznej odsłonie publikacji zarówno pod kątem liczby zgłoszonych praktyk, jak i liczby firm nastąpił wzrost na poziomie 30 proc. To jednocześnie kolejny rekord w wydawanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raporcie, którego premiera miała miejsce 28 marca br. w Warszawie.

21 marca 2019

Biedronka i Caritas Polska wspólnie wspierają potrzebujących seniorów

Po raz drugi Biedronka i Caritas Polska wspólnie wesprą potrzebujących seniorów. Ponad 6600 osób powyżej 60. roku życia, znajdujących się w trudnej sytuacji, będzie otrzymywać miesięcznie 150 zł na zakupy w Biedronce. Kwota trafiać będzie na kartę przedpłaconą „Na codzienne zakupy” przez 10 miesięcy – od marca do grudnia 2019 roku. 

28 lutego 2019

Pączki bez oleju palmowego jako zdrowa alternatywa na tłusty czwartek

Z okazji tłustego czwartku, firma Biedronka poinformowała, że oferowane w jej sklepach pączki produkowane są bez dodatku sztucznych aromatów i barwników, a z ich składu i procesu produkcji całkowicie wyeliminowano olej palmowy. 

28 lutego 2019

Partnerzy Forum Odpowiedzialnego Biznesu wśród firm zmieniających świat w badaniu „Meaningful Brands 2019”

Rossmann zajął piąte miejsce wśród obecnych w Polsce marek „meaningful” – czyli takich, które są postrzegane przez konsumentów jako marki zmieniające świat na lepsze. Takie są wyniki badania „Meaningful Brands 2019” przeprowadzonego przez Havas Group.

22 lutego 2019

Rekrutacja w dwóch językach – wsparcie różnorodności w miejscu pracy

Od lutego sieć Biedronka uruchomiła specjalną infolinię rekrutacyjną w języku polskim i ukraińskim. Za jej pośrednictwem można m.in. uzyskać informacje na temat procesu rekrutacyjnego, pomoc w aplikacji na wybrane stanowisko lub zostawić swoje dane w ramach zgłoszenia spontanicznego. W samym 2018 r. Biedronka zwiększyła zatrudnienie o ponad 2 tys. osób.