Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Tygodnik POLITYKA wspólnie z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz ósmy przyznali Listki CSR POLITYKI. To wyróżnienia dla najbardziej odpowiedzialnych i zaangażowanych społecznie firm.
Biedronka w ramach wiosennych porządków ogranicza plastik w produktach marek własnych. Sieć wprowadza torbę T-shirt wykonaną z surowców z odzysku. W ostatnich dniach do sprzedaży trafiły też nowe patyczki higieniczne wykonane z bawełny i papieru, które pozwolą sieci wyeliminować ze środowiska nawet 334 tony plastiku rocznie. Z kosmetyków i środków czystości Biedronka wyeliminowała plastikowe mikrogranulki i wprowadziła rozpuszczalną folię.
The report „Responsible Business in Poland. Good practices”, which is the largest CSR review in Poland has been published for the 17th time. In this year’s edition of the publication, there is an increase of 30 percent both in terms of the number of submitted practices and the number of companies. This is also another record in the report issued by the Responsible Business Forum, the premiere of which took place on 28 March this year in Warsaw.
Po raz 17. ukazał się największy w Polsce przegląd CSR – Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W tegorocznej odsłonie publikacji zarówno pod kątem liczby zgłoszonych praktyk, jak i liczby firm nastąpił wzrost na poziomie 30 proc. To jednocześnie kolejny rekord w wydawanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu raporcie, którego premiera miała miejsce 28 marca br. w Warszawie.
Po raz drugi Biedronka i Caritas Polska wspólnie wesprą potrzebujących seniorów. Ponad 6600 osób powyżej 60. roku życia, znajdujących się w trudnej sytuacji, będzie otrzymywać miesięcznie 150 zł na zakupy w Biedronce. Kwota trafiać będzie na kartę przedpłaconą „Na codzienne zakupy” przez 10 miesięcy – od marca do grudnia 2019 roku.
Z okazji tłustego czwartku, firma Biedronka poinformowała, że oferowane w jej sklepach pączki produkowane są bez dodatku sztucznych aromatów i barwników, a z ich składu i procesu produkcji całkowicie wyeliminowano olej palmowy.
Rossmann zajął piąte miejsce wśród obecnych w Polsce marek „meaningful” – czyli takich, które są postrzegane przez konsumentów jako marki zmieniające świat na lepsze. Takie są wyniki badania „Meaningful Brands 2019” przeprowadzonego przez Havas Group.
Od lutego sieć Biedronka uruchomiła specjalną infolinię rekrutacyjną w języku polskim i ukraińskim. Za jej pośrednictwem można m.in. uzyskać informacje na temat procesu rekrutacyjnego, pomoc w aplikacji na wybrane stanowisko lub zostawić swoje dane w ramach zgłoszenia spontanicznego. W samym 2018 r. Biedronka zwiększyła zatrudnienie o ponad 2 tys. osób.
Piszesz amatorsko książki dla dzieci i chowasz je do szuflady? A może wieczorami wymyślasz dla swoich dzieci historie, których słuchają z zapartym tchem i otwartymi buziami? Jeśli tak, nie zwlekaj i wyślij swoje prace na konkurs literacki Biedronki Piórko. Zgłoszenia…
Konkurs Biedronki na książkę dla dzieci „Piórko” organizowany jest już od pięciu lat. Debiutanci, zarówno od słów, jak i od ilustracji, po raz kolejny mają szansę zdobyć po 100 tys. zł. Jak pokazuje historia konkursu, udział w nim może też być dla autorów wstępem do imponującej kariery. Prace literackie w jubileuszowej V edycji można nadsyłać od 17 stycznia do 26 lutego br.