Dotyczy firmy: IBM Polska

Znalezione aktualności: 6

30 marca 2017

Nowe firmy w Programie Partnerstwa FOB

Carrefour Polska, Enea, Fundacja Veolia Polska należąca do Grupy Veolia w Polsce, IBM Polska sp. z o.o., LafargeHolcim w Polsce przystąpiły do Programu Partnerstwa Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Oficjalne zainaugurowanie współpracy miało miejsce 30 marca br. podczas ogłoszenia Raportu „Odpowiedzialny biznes…

27 maja 2011

Mentoring liderek organizacji pozarządowych przez menedżerki IBM

Jesteś menedżerką – zostań liderką! Zainwestuj w siebie! Przy wsparciu doświadczonych kobiet podnieś swoje kompetencje w zakresie zarządzania! Naucz się: definiowania i określania celów, rozwiązywania sytuacji problemowych, podejmowania decyzji, zarządzania zmianą, zarządzania zespołem i wielu innych umiejętności niezbędnych w pracy…

22 września 2010

IBM angażuje się w projekt na rzecz wody

Computing for Clean Water to wspólny projekt pekińskiego Tsinghua University i IBM. Jego celem jest wypracowanie nowych technologii filtrów wodnych, jako odpowiedzi na zwiększające się zapotrzebowanie na wodę pitną. IBM od sześciu lat prowadzi program społeczny World Community Grid, który…

29 stycznia 2009

Konkurs grantowy IBM

1 lutego 2009 firma IBM Polska rozpoczyna przyjmowanie aplikacji do programu Reading Companion. Wybranym organizacjom IBM przekaże program (dostęp do platformy) do nauki języka angielskiego on-line dla dzieci i osób dorosłych.Celem programu Reading Companion jest poprawa umiejętności w zakresie czytania…

29 sierpnia 2008

Sierpniowe wiadomości z CSR Europe

Raporty społeczne France Telecom i Coca-Coli, zatrudnienie osób starszych w Unii Europejskiej, badania dotyczące możliwości awansu zawodowego wśród kobiet, proekologiczne inicjatywy prezydencji francuskiej w UE i Ala Gora za Oceanem. Te oraza inne informacje znajdą Państwo w sierpniowym zbiorze wiadomości…

2 lipca 2008

Co to jest CSR?

Od niedawna obserwujemy wielką karierę wyrażenia CSR (corporate social responsability). Jednak mało kto potrafi odpowiedzieć na pytanie, czym właściwie jest społeczna odpowiedzialność i jak powinna być realizowana. (Brief.pl, 24.06.2008) – Celem przedsiębiorstw i firm jest zwiększanie zysku. Marketerzy nie są…