Dotyczy firmy: Grupa Sanofi

Znalezione aktualności: 32

12 maja 2020

Sanofi wspiera Polski Czerwony Krzyż, pomagając najbardziej potrzebującym w czasie pandemii COVID-19

Dzięki darowiźnie finansowej przekazanej dla Polskiego Czerwonego Krzyża, 3000 seniorów oraz osób samotnych i w kwarantannie, otrzyma paczki z produktami ochrony osobistej, w tym tak potrzebne maseczki i płyny dezynfekujące oraz z artykułami spożywczymi. To kolejna aktywność Sanofi, tym razem na szczeblu lokalnym, w ramach społecznego zaangażowania firmy w walce z pandemią.

9 kwietnia 2020

Prezesi ABC-Czepczyński, LPP, Sanofi, Siemens o wyzwaniach biznesowych w czasie pandemii

Forum Odpowiedzialnego Biznesu kontynuuje akcję #BiznesReagujeOdpowiedzialnie i zaprosiło prezeski i prezesów firm partnerskich FOB do wypowiedzi o zagrożeniach, wyzwaniach i zmianach funkcjonowania biznesu w obliczu pandemii. W ramach cyklu filmów i wywiadów o działaniach swoich organizacji opowiedzą CEOs firm: ABC-Czepczyński, LPP, Sanofi Polska oraz Siemens Polska.

29 października 2019

Ruszył cykl animacji „Odpowiedzialny konsument”

25 września Minister Finansów, Inwestycji i Rozwoju rozpoczął kampanię „Odpowiedzialny konsument”. W ramach kampanii upowszechniane są broszury informacyjne i animacje opracowane przez ekspertów Grupy Roboczej ds. Konsumenckich, do której należą przedstawiciele organizacji społeczeństwa obywatelskiego, instytucji publicznych, firm oraz uczelni.

29 lipca 2019

Jak pokolenie Internetu dba o swoje zdrowie?

Nowe badanie opinii przeprowadzone przez Sanofi dowodzi, że choć trzy czwarte konsumentów z tzw. Pokolenia Internetu (osoby urodzone w latach 1981–1996) deklaruje, że dba o siebie, aby zapewnić sobie dobre zdrowie, połowa pochodzących z tej samej grupy wiekowej przedstawicieli zawodów medycznych uważa, że to nieprawda. Za taki stan rzeczy odpowiada wg. nich brak profesjonalnych informacji jak dbać o zdrowie, z których to pokolenie mogłoby korzystać.

26 czerwca 2019

Rusza kampania Sanofi „Porozmawiajmy, Mamo”

Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach potrafimy rozmawiać o wszystkim, jednak nadal tematyka dojrzewania wywołuje poczucie zakłopotania u rodziców, niezależnie od płci. Kampania „Porozmawiajmy Mamo” koncentruje się przede wszystkim na wspieraniu mam w prowadzeniu rozmów z nastoletnimi córkami m.in. o pierwszej miesiączce. Jednak nie zapominamy również o ojcach, ponieważ ich otwarta komunikacja w tej sferze jest bardzo ważną.

17 kwietnia 2019

Znamy laureatów VIII edycji Listków CSR

Tygodnik POLITYKA wspólnie z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz ósmy przyznali Listki CSR POLITYKI. To wyróżnienia dla najbardziej odpowiedzialnych i zaangażowanych społecznie firm.

16 kwietnia 2019

Kampania Sanofi „interAKTYWNIE po zdrowie”

Zmiany środowiska naturalnego spowodowane działalnością człowieka oraz styl życia mogą oddziaływać negatywnie na nasze zdrowie i samopoczucie, dlatego budowanie świadomości na temat zagrożeń, jakie niesie rozwój cywilizacji ma coraz większe znaczenie. „interAKTYWNIE po zdrowie” to kampania, której celem jest pokazywanie wpływu cywilizacji na nasz organizm oraz edukowanie w atrakcyjny i przystępny sposób na temat tego, jak kształtować właściwe codzienne nawyki, aby cieszyć się pełnią życia i zdrowia. 

25 lutego 2019

Nie sam na SM – kampania edukacyjna Sanofi Genzyme

Wsparcie najbliższych w chorobie jest nieocenione, szczególnie w przypadku chorób przewlekłych. Sanofi Genzyme inicjuje kampanię edukacyjną „Nie sam na SM” podkreślającą rolę relacji społecznych – zarówno tych najbliższych z rodziną, przyjaciółmi, jak i z dalszymi znajomymi w życiu osób ze stwardnieniem rozsianym.

29 stycznia 2019

Sanofi wraz z partnerami ogłaszają konkurs inicjatyw mających na celu zwiększenie dostępności opieki zdrowotnej dla kobiet

Sanofi wraz z partnerami ogłosiła konkurs inicjatyw, którego celem jest odkrywanie i nagradzanie obiecujących, innowacyjnych technologii w dziedzinie zdrowia. Zgłaszane do konkursu rozwiązania – tworzone przez przedsiębiorców z sektora technologii zdrowia – mają prowadzić do poprawy dostępności opieki zdrowotnej dla kobiet. Zwycięzca wyłoniony w kwietniu otrzyma dofinansowanie oraz wsparcie mentorskie, które pomogą mu rozwinąć działalność. Zdobywcy drugiego miejsca także dostaną dofinansowanie i otrzymają wsparcie mentorskie.

24 stycznia 2019

„Niezbędnik pacjenta” od Sanofi

PASMI Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty, którego członkiem jest Sanofi w Polsce – partner FOB oraz Fundacja Obywatele Zdrowo Zaangażowani (FOZZ) są inicjatorami akcji, której celem jest podkreślenie wagi, jaką niesie zaangażowanie pacjentów w proces leczenia oraz uświadamianie im, że angażując się mogą mieć oni realny wpływ na efektywność tego procesu.