Dotyczy firmy: Grupa Sanofi

Znalezione aktualności: 24

29 października 2019

Ruszył cykl animacji „Odpowiedzialny konsument”

25 września Minister Finansów, Inwestycji i Rozwoju rozpoczął kampanię „Odpowiedzialny konsument”. W ramach kampanii upowszechniane są broszury informacyjne i animacje opracowane przez ekspertów Grupy Roboczej ds. Konsumenckich, do której należą przedstawiciele organizacji społeczeństwa obywatelskiego, instytucji publicznych, firm oraz uczelni.

29 lipca 2019

Jak pokolenie Internetu dba o swoje zdrowie?

Nowe badanie opinii przeprowadzone przez Sanofi dowodzi, że choć trzy czwarte konsumentów z tzw. Pokolenia Internetu (osoby urodzone w latach 1981–1996) deklaruje, że dba o siebie, aby zapewnić sobie dobre zdrowie, połowa pochodzących z tej samej grupy wiekowej przedstawicieli zawodów medycznych uważa, że to nieprawda. Za taki stan rzeczy odpowiada wg. nich brak profesjonalnych informacji jak dbać o zdrowie, z których to pokolenie mogłoby korzystać.

26 czerwca 2019

Rusza kampania Sanofi „Porozmawiajmy, Mamo”

Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach potrafimy rozmawiać o wszystkim, jednak nadal tematyka dojrzewania wywołuje poczucie zakłopotania u rodziców, niezależnie od płci. Kampania „Porozmawiajmy Mamo” koncentruje się przede wszystkim na wspieraniu mam w prowadzeniu rozmów z nastoletnimi córkami m.in. o pierwszej miesiączce. Jednak nie zapominamy również o ojcach, ponieważ ich otwarta komunikacja w tej sferze jest bardzo ważną.

17 kwietnia 2019

Znamy laureatów VIII edycji Listków CSR

Tygodnik POLITYKA wspólnie z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz ósmy przyznali Listki CSR POLITYKI. To wyróżnienia dla najbardziej odpowiedzialnych i zaangażowanych społecznie firm.

16 kwietnia 2019

Kampania Sanofi „interAKTYWNIE po zdrowie”

Zmiany środowiska naturalnego spowodowane działalnością człowieka oraz styl życia mogą oddziaływać negatywnie na nasze zdrowie i samopoczucie, dlatego budowanie świadomości na temat zagrożeń, jakie niesie rozwój cywilizacji ma coraz większe znaczenie. „interAKTYWNIE po zdrowie” to kampania, której celem jest pokazywanie wpływu cywilizacji na nasz organizm oraz edukowanie w atrakcyjny i przystępny sposób na temat tego, jak kształtować właściwe codzienne nawyki, aby cieszyć się pełnią życia i zdrowia. 

25 lutego 2019

Nie sam na SM – kampania edukacyjna Sanofi Genzyme

Wsparcie najbliższych w chorobie jest nieocenione, szczególnie w przypadku chorób przewlekłych. Sanofi Genzyme inicjuje kampanię edukacyjną „Nie sam na SM” podkreślającą rolę relacji społecznych – zarówno tych najbliższych z rodziną, przyjaciółmi, jak i z dalszymi znajomymi w życiu osób ze stwardnieniem rozsianym.

29 stycznia 2019

Sanofi wraz z partnerami ogłaszają konkurs inicjatyw mających na celu zwiększenie dostępności opieki zdrowotnej dla kobiet

Sanofi wraz z partnerami ogłosiła konkurs inicjatyw, którego celem jest odkrywanie i nagradzanie obiecujących, innowacyjnych technologii w dziedzinie zdrowia. Zgłaszane do konkursu rozwiązania – tworzone przez przedsiębiorców z sektora technologii zdrowia – mają prowadzić do poprawy dostępności opieki zdrowotnej dla kobiet. Zwycięzca wyłoniony w kwietniu otrzyma dofinansowanie oraz wsparcie mentorskie, które pomogą mu rozwinąć działalność. Zdobywcy drugiego miejsca także dostaną dofinansowanie i otrzymają wsparcie mentorskie.

24 stycznia 2019

„Niezbędnik pacjenta” od Sanofi

PASMI Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty, którego członkiem jest Sanofi w Polsce – partner FOB oraz Fundacja Obywatele Zdrowo Zaangażowani (FOZZ) są inicjatorami akcji, której celem jest podkreślenie wagi, jaką niesie zaangażowanie pacjentów w proces leczenia oraz uświadamianie im, że angażując się mogą mieć oni realny wpływ na efektywność tego procesu.

27 listopada 2018

Projekt „Kids and Diabetes in Schools” Sanofi wyróżniony nagrodą Health Collaboration Award

Polska filia globalnej spółki farmaceutycznej Sanofi, będąca partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu, otrzymała prestiżową nagrodę Health Collaboration Award w ramach konkursu organizowanego przez Europejską Federację Przemysłu i Stowarzyszeń Farmaceutycznych (EFPIA). Inicjatywa „Kids and Diabetes in Schools” (KiDS) została uznana za najbardziej innowacyjny program w kategorii zapobiegania i budowania świadomości.

11 kwietnia 2017

Sanofi proekologicznie dla Rzeszowa

Sanofi, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu w swoich działaniach podejmuje starania na rzecz ograniczenia wpływu działalności produkcyjnej na środowisko naturalne. To podejście jest realizowane także w przypadku Zakładu Produkcji i Dystrybucji Leków w Rzeszowie, zajmującego się produkcją m.in. dermokosmetyków, gdzie wprowadzane…