Dotyczy firmy: Coca-Cola HBC Polska

Znalezione aktualności: 90

22 grudnia 2011

Kreuj – przetwarzaj –baw się! Coca-Cola HBC Polska wspiera inicjatywy łączące ekologię, sztukę i rozrywkę

Coca-Cola HBC Polska jako partner projektu przekazała kilka tysięcy pustych opakowań do budowy rePlazu w warszawskiej dzielnicy Wilanów, w tym butelki PET i puszki aluminiowe. Grupa artystów z Polski i Holandii przygotowała nowatorską instalację artystyczną, wytworzoną z nieprzetworzonych odpadów. RePlaz został otwarty 18 grudnia br. i można z niego korzystać do kwietnia 2012 r.

24 listopada 2011

Coca-Cola HBC Polska Liderem Odpowiedzialnego Biznesu

Coca-Cola HBC Polska zajęła 1. miejsce w kategorii FMCG w konkursie Lider Odpowiedzialnego Biznesu, organizowanym przez największą i najstarszą organizację pracodawców w Polsce: Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej.

12 września 2011

Coke Live Music Festival – muzyka i ekologia

20 sierpnia zakończyła się szósta edycja Coke  Live Music Festival. Już po raz trzeci festiwalowi towarzyszyła akcja ekologiczna pod hasłem „nie zatrzymuj. przetwarzaj.” Jej celem jest edukacja i zachęcanie uczestników festiwalu do segregacji odpadów oraz recyklingu. W ramach „nie zatrzymuj. przetwarzaj.” zebrano ponad 84 tys. plastikowych i papierowych kubeczków po napojach, czyli 84% wszystkich dostarczonych na teren festiwalu. Sukces akcji oraz olbrzymie zainteresowanie punktem eko i prowadzonymi w jego ramach aktywnościami świadczą o zaangażowaniu i wysokiej świadomości ekologicznej młodych ludzi.

30 sierpnia 2011

Coca-Cola – melduj się i bądź eko!

Coca-Cola używając narzędzia do geolokalizacji Facebook Places zwiększa świadomość ekologiczną internautów w Izraelu. Poprzez meldowanie się na portalu Facebook przy jednym z 10 tysięcy kontenerów na plastikowe odpady ustawionych na terenie kraju, internauci zbierają punkty. Najaktywniejszy internauta został uhonorowany tytułem Króla Recyklingu Coca-Coli.

3 sierpnia 2011

Festiwal ekologicznej edukacji

Coke Live Music Festival stał się jedną z najważniejszych imprez muzycznych w Polsce. W tym roku odbędzie się jego szósta edycja. Dzisiaj festiwal przyciąga ponad 40 tysięcy młodych ludzi z Polski i Europy. Coca-Cola stara się wykorzystać tę niepowtarzalną okazję do szerzenia edukacji ekologicznej. Już po raz trzeci festiwalowi towarzyszyć będzie szeroko zakrojona edukacyjna akcja ekologiczna, która ma zachęcić młodzież uczestniczącą w festiwalu do segregacji odpadów. W ubiegłych latach akcja przyniosła ogromny sukces. Organizator i sponsor Coke Live Music Festival liczą na równie duże powodzenie akcji w tym roku.

18 kwietnia 2011

Działania firm z systemu Coca-Cola podczas Europejskiego Tygodnia Zrównoważonej Energii

W ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonej Energii, pracownicy firm z systemu Coca-Cola w Polsce posadzili 15,000  drzewek.

22 marca 2011

22 marca obchodzimy Światowy Dzień Wody

Firmy z systemu Coca-Cola już po raz 19.ty włączają się w obchody Dnia Wody. Ochrona zasobów wodnych jest jednym z priorytetów systemu Coca-Cola. Wbrew pozorom, problem wody istnieje również w Polsce – należymy, bowiem do tych krajów w Europie, gdzie na mieszkańca przypada najmniejsza ilość zasobów wodnych.

9 marca 2011

Rusza siódma edycja programu grantowego Fundusz Kropli Beskidu

Firmy z systemu Coca-Cola oraz Fundacja Fundusz Partnerstwa ogłosiły siódmą już edycję programu dotacyjnego Fundusz Kropli Beskidu. Ma on na celu wspieranie finansowe i merytoryczne projektów przygotowanych przez mieszkańców Beskidu Sądeckiego  na rzecz poszanowania i ochrony zasobów wodnych – jednego z najpiękniejszych regionów Polski.

21 stycznia 2011

The Coca-Cola Company i Międzynarodowa Federacja Krajowych Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca zawierają globalne partnerstwo

Wsparcie finansowe i strategiczne przez 3 lata ma na celu zwiększenie zasięgu największej na świecie sieci pomocy humanitarnej. The Coca-Cola Company (NYSE: KO), największy na świecie producent napojów, oraz Międzynarodowa Federacja Krajowych Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca (IFRC), największa na świecie organizacja humanitarna, ogłosiły zawarcie globalnego partnerstwa w celu rozszerzenia wzajemnej współpracy. The Coca-Cola Company zainwestuje 2 miliony dolarów we wsparcie prac IFRC w zakresie reagowania na klęski żywiołowe i katastrofy oraz zwiększenie zaangażowania w pomoc społeczności, którym służą obie te organizacje. Dodatkowo The Coca-Cola Foundation przekaże milion dolarów na Fundusz Szybkiego Reagowania w przypadku Klęsk i Katastrof IFRC, aby zapewnić bezpośrednie wsparcie finansowe pozwalające krajowym stowarzyszeniom Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca na szybkie reagowanie na klęski żywiołowe i katastrofy na całym świecie.

27 sierpnia 2010

Festiwal zaskoczył porządkiem

Sukces ekologicznej akcji edukacyjnej na Coke Live Music Festival w Krakowie. Zakończona w sobotę piąta edycja krakowskiego Coke  Live Music Festival zgodnie z zapowiedziami organizatorów okazała się przełomową.  Prawie 50 tysięcy widzów i koncerty największych rockowych gwiazd ostatnich lat niewątpliwie…