Dotyczy firmy: Coca-Cola HBC Polska

Znalezione aktualności: 90

11 lipca 2013

The Coca-Cola Company i WWF rozszerzają swoje partnerstwo ogłaszając nowe cele firmy dotyczące ochrony środowiska naturalnego

Firma Coca-Cola wyznacza ambitne cele w obszarze ochrony  wody,  klimatu, zrównoważonego rolnictwa oraz odpowiedzialności w zakresie opakowań. 10 lipca 2013 – The Coca-Cola Company i organizacja ekologiczna WWF  podejmują kolejne wyzwania na rzecz zrównoważonego rozwoju firmy Coca-Cola i w związku z tym ogłosiły nowe cele w zakresie ochrony środowiska, a także przedłużenie globalnego partnerstwa.

13 maja 2013

The Coca-Cola Company zobowiązuje się wspierać walkę z otyłością

8 maja 2013 roku w Atlancie The Coca-Cola Company ogłosiła zobowiązania, których celem jest wspieranie walki z epidemią otyłości poprzez cztery strategiczne działania realizowane we wszystkich 207 krajach, w których firma prowadzi działalność:  

• Powszechne oferowanie  produktów o niskiej wartości kalorycznej lub bez kalorii
• Podawanie przejrzystych informacji o produkcie, w tym o liczbie kalorii, na przodzie wszystkich opakowań
• Zachęcanie ludzi do ruchu poprzez wspieranie programów promujących aktywność fizyczną we wszystkich 207 krajach, w których firma jest obecna
• Niekierowanie reklam  produktów do dzieci poniżej 12 roku życia na całym świecie

12 listopada 2012

The Coca-Cola Company publikuje raport społecznej odpowiedzialności 2011-2012

The Coca-Cola Company opublikowała swój dziewiąty Raport Spełecznej Odpowiedzialności 2011-2012 przedstawiający działania spółki, które tworzą wartość dla udziałowców przy jednoczesnym poprawianiu jakości życia społeczności na całym świece.

26 października 2012

„Eko-Bizon” dla Coca-Cola HBC Polska za innowacyjność i wrażliwość ekologiczną

17 października br. podczas Konferencji „Wielkopolskie Forum CSR” w Poznaniu firma Coca-Cola HBC Polska otrzymała nagrodę „Eko-Bizon” w konkursie Wielkopolskiego Grand Prix CSR w kategorii „INNOWACYJNOŚĆ I WRAŻLIWOŚĆ EKOLOGICZNA”.

29 sierpnia 2012

Sukces czwartej edycji edukacyjnej akcji ekologicznej na Coke Live Music Festival

12 sierpnia zakończyła się siódma edycja Coke  Live Music Festival. Już po raz czwarty festiwalowi towarzyszyła akcja ekologiczna pod hasłem „nie zatrzymuj. przetwarzaj”. Jej celem jest edukacja i zachęcanie uczestników festiwalu do segregacji odpadów oraz recyklingu. W ramach „nie zatrzymuj. przetwarzaj” zebrano 70 tys. plastikowych i papierowych kubków po napojach. Sukces akcji oraz olbrzymie zainteresowanie punktem eko i prowadzonymi w jego ramach aktywnościami świadczą o zaangażowaniu i wysokiej świadomości ekologicznej młodych ludzi.

2 sierpnia 2012

Koniec może być dobrym początkiem! will.i.am oraz Coca-Cola zmieniają oblicze recyklingu, wprowadzając markę EKOCYCLE™

Coca-Cola Company oraz will.i.am, artysta i producent muzyczny o światowej sławie, we współpracy z innymi powszechnie znanymi markami, inspirują globalny ruch związany z wprowadzeniem EKOCYCLE™. Jest to niezależna inicjatywa, której celem jest zachęcanie konsumentów do recyklingu i ekologicznego stylu życia. EKOCYCLE™ zamierza osiągnąć ten cel dzięki produktom do posiadania, których konsumenci będą aspirować, ale które będą dla nich osiągalne. Te lifestyle’owe produkty będą częściowo wykonane z materiałów uzyskanych z recyklingu.

2 sierpnia 2012

Coke Live Music Festival – najbardziej ekologiczny festiwal muzyczny

Coke Live Music Festival to jedna z najważniejszych imprez muzycznych w Polsce, która od początku swojego istnienia, czyli 2006 roku, przyciągnęła już przeszło 155 tys. młodych ludzi. 11 i 12 sierpnia już po raz siódmy Coke Live Music Festival dostarczy solidną dawkę dobrej muzyki i niezapomnianych wrażeń.  Od 2009 roku wydarzeniu towarzyszy ciesząca się ogromną popularnością ekologiczna akcja Coca-Coli „nie zatrzymuj. przetwarzaj”, która edukuje młodzież na temat recyklingu i zachęca do segregacji odpadów. 

28 maja 2012

Ósma edycja programu Funduszu Kropli Beskidu rozstrzygnięta

Rada Programowa Funduszu Kropli Beskidu wyłoniła osiem zwycięskich projektów w ramach ósmej edycji programu. Najciekawsze propozycje mają charakter praktycznych działań, które przyczynią się do trwałej poprawy i poszanowania zasobów wodnych aktywnie angażując mieszkańców oraz instytucje.

5 marca 2012

Fundusz Kropli Beskidu przekazał już milion złotych na ochronę wody w Beskidzie Sądeckim

Firmy z systemu Coca-Cola oraz krakowska Fundacja Fundusz Partnerstwa ogłosiły ósmą edycję programu dotacyjnego Fundusz Kropli Beskidu. Od 2005 roku  łączna kwota środków przeznaczonych przez Fundusz na przedsięwzięcia chroniące zasoby wodne w Beskidzie Sądeckim przekroczy w tym roku milion złotych. Fundusz aktywizuje mieszkańców i wspiera finansowo oraz merytorycznie przygotowane przez nich projekty, których celem jest poszanowanie  i ochrona zasobów wodnych Beskidu Sądeckiego – jednego z najpiękniejszych regionów Polski.

28 grudnia 2011

Coca-Cola na drodze do 100% roślinnej butelki

Coca-Cola podpisała porozumienie z trzema firmami biotechnologicznymi w celu stworzenia drugiej generacji swojej roślinnej butelki PlantBottle.