Dotyczy firmy: Coca-Cola HBC Polska

Znalezione aktualności: 90

12 grudnia 2018

Coca-cola i Zwolnieni z Teorii szukają najlepszych projektów społecznych o plastikowych odpadach

Trwa nabór projektów społecznych do Olimpiady Zwolnionych z Teorii, dotyczących problemu plastikowych odpadów w środowisku naturalnym, w ramach ogólnoświatowej kampanii Coca-Cola „Świat Bez Odpadów”. Celem projektów, przygotowywanych przez licealistów i studentów, jest zwiększenie świadomości na temat tego, w jaki sposób można ograniczyć, użyć ponownie lub poddać recyklingowi opakowania wykonane z plastiku.

23 października 2018

COCA-COLA liderem aktywizacji zawodowej młodych

22 października – System firm Coca-Cola w Polsce – Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska uruchomiły cały pakiet działań, dedykowanych młodym na rynku pracy: raport definiujący, co wpływa na decyzje zawodowe młodych, stronę dyskusyjną #MłodziPrzyGłosie i wreszcie – uruchomioną…

7 września 2018

#MłodziPrzyGłosie – nowy raport Coca Cola

Młodzi ludzie są dzisiaj ambitni, ciekawi świata i zdeterminowani w rozwijaniu własnych kompetencji i zainteresowań. Ci młodzi są też jednak zagubieni i niepewni przyszłości. Często nie mają pomysłu na siebie i nie wiedzą, co chcą robić w życiu. Z powodu braku dostępnych danych i wiedzy, ich wybory zawodowe są chaotyczne i czasem nietrafione – tak wynika z najnowszego raportu „#MłodziPrzyGłosie. Co wpływa na decyzje zawodowe młodych Polaków?”, przygotowanego przez Deloitte na zlecenie Coca-Cola, partnera Forum odpowiedzialnego Biznesu.

4 września 2018

rePETa – ogólnopolska kampania wspierająca selektywną zbiórkę odpadów

Według tegorocznego raportu Eurostatu statystyczny Polak generuje rocznie 307 kg odpadów. Rosnące góry śmieci są coraz większym wyzwaniem dla samorządów, które są odpowiedzialne za skuteczną zbiórkę i segregację odpadów. Fundacja Nasza Ziemia, w partnerstwie z firmami systemu Coca‑Cola i przy wsparciu finansowym z The Coca‑Cola Foundation, rozpoczyna pilotażową, ogólnopolską kampanię „rePETa”.

22 czerwca 2018

Rusza 2. edycja programu „Youth Empowered – Możesz Więcej niż Myślisz!” dla młodych chcących odnaleźć się na rynku pracy

Kursy on-line, warsztaty z ekspertami, możliwość spotkania z mentorami – to tylko niektóre elementy startującego 22 czerwca programu „Youth Empowered – Możesz Więcej niż Myślisz!”, realizowanego przez Coca-Colę we współpracy z organizacjami pozarządowymi z całej Polski. To pierwszy etap kompleksowego programu Coca-Cola dla młodych w Polsce, zrodzony z potrzeby wsparcia ludzi młodych w wejściu na rynek pracy.

18 czerwca 2018

Pełne wyniki Rankingu Odpowiedzialnych Firm

15 czerwca w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ogłoszony został 12. Ranking Odpowiedzialnych Firm. W tegorocznej edycji wzięło udział 70 organizacji. Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest partnerem merytorycznym inicjatywy.

5 czerwca 2018

Coca-Cola wspiera walkę z zanieczyszczeniem tworzywami sztucznymi

5 czerwca 2018 – Przeciwdziałanie zanieczyszczeniu plastikiem jest głównym celem startującej właśnie kampanii „Zielona wstążka #DlaPlanety”, która zachęca Polaków do składania ekologicznych zobowiązań. W akcję, organizowaną przez Centrum UNEP/GRID-Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska, włączyła się  Coca-Cola, partner Forum Odpowiedzialnego…

5 czerwca 2018

Światowy Dzień Środowiska w działaniach biznesu

5 czerwca przypada Światowy Dzień Środowiska, który na Konferencji Sztokholmskiej w 1972 roku ustanowiło Zgromadzenie Ogólne ONZ. Data ta ma przypominać główne hasła konferencji, podczas której po raz pierwszy temat ochrony środowiska naturalnego został wskazany jako kluczowy w działaniach państw. Także biznes, w ramach swojej odpowiedzialności społecznej, włącza się do działań na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego, poprzez zmianę w strategii działania, nowe, przyjazne środowisku technologie czy edukację konsumentów.

29 maja 2018

Coca-Cola HBC Polska otrzymała Srebrny Listek CSR Tygodnika POLITYKA oraz wyróżnienie za unikatowy program Youth Empowered

Coca-Cola HBC Polska, partner forum Odpowiedzialnego Biznesu, została  wyróżniona Srebrnym Listkiem CSR Polityki. Ponadto program „Youth Empowered – Możesz więcej niż myślisz!” został uznany za wyróżniającą się praktykę służącą realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Listki CSR Polityki otrzymują firmy, które…

16 maja 2018

Nestle „działa z imPETem”

Nestlé Polska S.A., partner FOB, Oddział Nestlé Waters wraz z trzema innymi wiodącymi producentami wody i napojów w butelkach PET,rozpoczęło dziś pionierski projekt ponad podziałami „Działaj z imPETem!”, ukierunkowany na zwiększenie ilości zbieranych i poddawanych recyklingowi butelek PET. Przedsięwzięcie obejmuje m.in. działania edukacyjne i jest realizowane przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań S.A.