Dotyczy firmy: Coca-Cola HBC Polska

Znalezione aktualności: 52

19 grudnia 2019

Cele Zrównoważonego Rozwoju wymagają od biznesu i jego otoczenia partnerskiej współpracy – trwają zgłoszenia dobrych praktyk

Czwarty tekst z cyklu artykułów edukujących w zakresie Celów Zrównoważonego Rozwoju, będący jednocześnie inspiracją dla firm do zgłaszania działań CSR i dotyczących zrównoważonego rozwoju do Raportu ,,Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, został poświęcony partnerstwu na rzecz realizacji celów.

6 grudnia 2019

Coca-Cola otwiera się na startupy

Coca-Cola i MIT Enterprise Forum CEE będą przyciągać do Polski najlepsze startupowe technologie z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Dla firm systemu Coca-Cola to szansa na dotarcie do innowacyjnych rozwiązań, zaś dla startupów to możliwość współpracy z firmą, której produkty docierają do blisko 590 milionów konsumentów w ponad 200 krajach.

26 listopada 2019

Coca-Cola przekazała gminom już 1300 żółtych pojemników do selektywnej zbiórki opadów

Zakończyła się druga tura przekazywania gminom żółtych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. W ramach tegorocznej odsłony akcji do gmin z całej Polski trafiło kolejne 640 koszy. Łącznie już 55 gmin z całego kraju otrzymało od Coca-Cola blisko 1300 żółtych pojemników na tworzywa sztuczne. Od początku akcji w sierpniu 2018 zebrano do nich 150 ton odpadów. Działania są realizowane w ramach globalnej ambicji „Świat bez Odpadów”.

22 listopada 2019

Coca-Cola, jako pierwszy producent napojów bezalkoholowych, rezygnuje w Europie ze zbiorczych opakowań foliowych na puszki

Zmiana technologii pakowania puszek jest związana z globalną ambicją Coca-Cola – „Świat bez Odpadów”, w ramach której firma chce zbierać, poddawać recyklingowi i ponownie wykorzystywać wszystkie swoje opakowania.

12 listopada 2019

Henryk Wujec o roli dialogu

21 października odbyło się kolejne spotkanie członków Rady Odpowiedzialnego Przywództwa. Gospodynią wydarzenia była Bożena Leśniewska, Wiceprezes Zarządu Orange Polska, a gościem specjalnym był Henryk Wujec – działacz społeczny i opozycyjny.

6 listopada 2019

Dialog w służbie zrównoważonego rozwoju. Czwarta i piąta rekomendacja odpowiedzialnego biznesu

Ukazały się kolejne rekomendacje przedstawicieli biznesu, działających w ramach Rady Odpowiedzialnego Przywództwa. Gremium ekspertów podjęło temat dialogu oraz Celów Zrównoważonego Rozwoju, oraz wypracowało wskazania odnoszące się do tych zagadnień. Rada to projekt Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firm partnerskich stowarzyszenia.

29 października 2019

Ruszył cykl animacji „Odpowiedzialny konsument”

25 września Minister Finansów, Inwestycji i Rozwoju rozpoczął kampanię „Odpowiedzialny konsument”. W ramach kampanii upowszechniane są broszury informacyjne i animacje opracowane przez ekspertów Grupy Roboczej ds. Konsumenckich, do której należą przedstawiciele organizacji społeczeństwa obywatelskiego, instytucji publicznych, firm oraz uczelni.

17 września 2019

Coca-Cola HBC po raz kolejny liderem w obszarze zrównoważonego rozwoju wśród producentów napojów w Europie

Prestiżowy globalny ranking Dow Jones Sustainability Index 2019 ogłosił firmę Coca-Cola HBC liderem pod względem zrównoważonego rozwoju wśród producentów napojów w Europie. Po raz szósty w ciągu siedmiu lat firma zajęła najwyższą pozycję w indeksie, a dziewiąty rok z rzędu znalazła się w pierwszej trójce światowych i europejskich firm produkujących napoje.

13 sierpnia 2019

3-miliardowy wkład Coca-Cola w polską gospodarkę

Coca-Cola opublikowała dane dotyczące wpływu społeczno-ekonomicznego w Polsce w raporcie zrównoważonego rozwoju za 2018 rok. Przedstawiają one wyniki systemu firm Coca-Cola w Polsce oraz kierunki dalszego rozwoju portfolio i biznesu. Pokazują także efekty prowadzonych przez firmy programów, które pomagają w rozwiązaniu problemów środowiskowych i społecznych.

7 sierpnia 2019

Coca-Cola i Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką pomagają młodym podejmować samodzielne decyzje zawodowe

Dość ważnym problemem współczesnego pokolenia są wybory zawodowe, ponieważ one często są wynikiem przypadku lub efektem rad i nacisków ze strony rodziców, którzy decyzje dotyczące kariery podejmowali wiele lat temu. Kampania edukacyjna #WYBIERAM, prowadzona przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką w partnerstwie z Coca-Cola, ma odpowiedzieć na ten problem. Jej celem jest pomoc młodym Polakom w podejmowaniu tych trudnych i odpowiedzialnych decyzji, w zgodzie ze sobą i swoimi zainteresowaniami.