Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Castorama Polska właśnie otworzyła swój 80. sklep. Jak deklaruje Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska, ekspansja sieci sprzedażowej wiąże się z nowymi projektami w sferze cyfrowej.
27.09 obchodzimy międzynarodowy dzień FSC. To dobry moment na przypomnienie jak ogromny wpływ na każdego z nas mają lasy i dlaczego tak ważne jest odpowiedzialne gospodarowanie nimi. Przypomina nam o tym między innymi Castorama Polska, która jak co roku prowadzi działania mające na celu popularyzację certyfikacji drewna, zarówno poprzez sprzedaż materiałów certyfikowanych jak i promowanie ich w swojej komunikacji.
W wybranych sklepach Castorama rozdaje sadzonki kwiatów za zużyte baterie, świetlówki, telefony komórkowe, sprzęt RTV lub AGD. Należy przynieść zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny do wybranych sklepów, aby otrzymać sadzonki.
Rośnie liczba konsumentów, którzy przywiązują wagę do ekologii, co przekłada się na ich wybory w codziennym życiu. Nieprzetworzona żywność, naturalne kosmetyki czy środki czystości od dawna cieszą się popularnością. Coraz wyraźniejszym trendem jest również wybór przyjaznych dla środowiska elementów wyposażenia domu i ogrodu. Zrównoważoną konsumpcję wspiera również największa firma z branży ulepszania warunków mieszkaniowych – Castorama Polska.
Zamość, podobnie jak wiele innych polskich miast zmaga się z plagą komarów. Miasto zaplanowało już akcję odkomarzania. Pomóc mogą również jerzyki, ponieważ te ptaki mają wielki apetyt na owady (w tym komary). Sklep Castorama przekaże budki lęgowe dla jerzyków.
Stanowisko specjalista/ka ds. CSR zostanie oficjalnie włączone do klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy. To efekt prawie dwuletnich prac Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z ekspertami firm należących do Programu Partnerstwa FOB, które działają wraz ze stowarzyszeniem na rzecz upowszechniania standardów CSR w Polsce.
Castorama Polska po raz kolejny działa na rzecz kształtowania proekologicznych postaw wśród klientów oraz ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Dzięki akcji zorganizowanej wraz w firmą Auraeko, każda osoba oddająca zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny we wskazanych sklepach sieci otrzymywała w zamian sadzonki wrzosów. Tegoroczna edycja pobiła zeszłoroczny rekord. Udało się zebrać aż 169 ton elektroodpadów!
Ponad 80 sklepów Carrefour Polska włączyło się w Świąteczną Zbiórkę Żywności, którą organizuje Federacja Polskich Banków Żywności. W najbliższy weekend w sklepach sieci pojawią się wolontariusze zbierający żywność dla potrzebujących.
Jak ogromny wpływ na każdego z nas mają lasy i dlaczego tak ważne jest odpowiedzialne gospodarowanie nimi – tego wszystkiego będzie można dowiedzieć się już 28 września podczas międzynarodowego dnia FSC®. W ramach obchodów,Castorama, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, przygotowała także konkurs dla wszystkich swoich klientów.
Grupa Kingfisher, której częścią jest Castorama Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zaprezentowała w tym roku Plan Zrównoważonego Rozwoju, obejmujący okres do 2025 roku.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.