Dotyczy firmy: Carrefour Polska

Znalezione aktualności: 202

18 listopada 2020

Carrefour rusza z ogólnopolską kampanią edukacyjną dot. niemarnowania żywności przed Świętami

Od dzisiaj, do końca listopada br., wszystkie hiper – i supermarkety Carrefour w Polsce będą zachęcały swoich klientów do walki z marnotrawstwem żywności przed Świętami Bożego Narodzenia. Jak pokazują badania, Polacy są już na 5. miejscu pod tym względem w…

16 listopada 2020

Biznes na rzecz zmiany – rusza 2. edycja programu Climate Leadership powered by UN Environment

Debata Biznes na rzecz zmiany zainaugurowała drugą edycję Climate Leadership, inicjatywy budującej społeczność liderów realnej zmiany w biznesie na rzecz neutralności klimatycznej i zrównoważonego rozwoju. Podczas spotkania, które odbyło się online, uczestnicy pierwszej edycji programu przedstawili wypracowane wspólnie z ekspertami rozwiązania prośrodowiskowe.

30 października 2020

Carrefour uruchamia kolejną pulę środków i wspiera 41 szpitali zakaźnych w walce z drugą falą koronawirusa

W obliczu drugiej fali pandemii koronawirusa, Carrefour jako pierwsza firma handlowa w Polsce, podjął decyzję o uruchomieniu kolejnej puli środków z przeznaczeniem na wsparcie personelu medycznego 41 szpitali zakaźnych w całym kraju. Po raz kolejny polskie szpitale zostały objęte bezpośrednią pomocą żywnościową świadczoną przez zlokalizowane w ich sąsiedztwie hipermarkety należące do sieci.

9 października 2020

Dobre praktyki Carrefour Polska na 8.Targach CSR online

Trwają Targi CSR Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w których – realizując swoją strategię odpowiedzialnej firmy – aktywnie uczestniczy Carrefour Polska. Przez cały czas trwania targów on-line Carrefour Polska zaprasza do odwiedzenia swojego stoiska, na którym prezentuje dobre praktyki z obszaru CSR, realizowane przez sieć.

2 października 2020

Z okazji Dnia Walki z Marnowaniem Jedzenia Carrefour Polska uczestniczy w akcji “Marnowanie 1/3 nie ma sensu!”

Przeciwdziałanie marnotrawstwu jest misją Carrefour i silnie wpisuje się w strategię firmy. Sieć z okazji Dnia Walki z Marnowaniem Jedzenia włączyła się akcję Too Good To Go, “Marnowanie 1/3 nie ma sensu!”. Koncept oparty jest na przekazywaniu informacji o dostępności w pełni wartościowych produktów, z krótkim terminem przydatności, do aplikacji Too Good To Go. Dzięki czemu klienci mają szansę kupić produkty taniej, a co najważniejsze włączyć się do realizacji eko-misji.

1 października 2020

Chronić oceany, morza i zasoby morskie oraz wykorzystywać je w sposób zrównoważony. O SDG14 w kampanii #5latSDGs

Oceany zajmują 71% powierzchni Ziemi. Kształtują klimat oraz mają istotny wpływ na jego zmiany absorbując, magazynując i przenosząc ciepło, węgiel i wodę. Oceany są źródłem życia na Ziemi i warunkują o jego różnorodności. Ryby i owoce morza stanowią źródło białka dla ponad 3 mld ludzi na całym świecie. Kilkaset milionów jest ekonomicznie uzależnione od gospodarki rybackiej. Dobrobyt środowiskowy, społeczny i ekonomiczny człowieka, nierozerwalnie związany jest ze zdrowiem mórz i oceanów. 

23 września 2020

Nie stać nas na marnotrawstwo. Trwa kampania informacyjna #5latSDGs

Dążenie do wytwarzania dóbr i oferowania usług przy wykorzystaniu mniejszej ilości zasobów i środków to cel przyświecający zrównoważonej konsumpcji i produkcji, stanowiący treść 12. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Trwa kampania #5latSDGs, zainicjowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a towarzysząca 8. Targom CSR online. Wydarzenie odbędzie się w dniach 5-9 października 2020 r. Główną platformą wiedzy o przebiegu targów będzie strona odpowiedzialnybiznes.pl/targiCSR.

21 września 2020

Biznes wzywa rządzących do ambitnych działań na rzecz ochrony bioróżnorodności. Ponad pół tysiąca firm dołączyło do akcji Business for Nature

Ponad 560 firm z całego świata, o łącznych przychodach 4 bln USD, wzywa rządzących do podjęcia natychmiastowych działań w celu odwrócenia negatywnych zmian w środowisku naturalnym.

18 września 2020

Carrefour Polska wprowadza system Nutri-Score do oznaczania produktów marki własnej

Pierwsze produkty marki własnej Carrefour z oznaczeniem Nutri-Score pojawiły się już na półkach sklepów Carrefour. Sieć rozpoczęła wdrażanie produktów z dobrowolnym systemem znakowania wartością odżywczą do sprzedaży. Nutri-Score ma budować większą świadomość żywieniową społeczeństwa i pomagać w wyborze wartościowych pod względem odżywczym produktów.

17 września 2020

Z Mazur i Roztocza wprost do Carrefour. Nowa kampania marki własnej „Jakość z Natury”

Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze”, która promuje produkty marki „Jakość z Natury Carrefour”. Kampania przygotowana została przez Saatchi & Saatchi.