Dotyczy firmy: Carrefour Polska

Znalezione aktualności: 196

23 września 2020

Nie stać nas na marnotrawstwo. Trwa kampania informacyjna #5latSDGs

Dążenie do wytwarzania dóbr i oferowania usług przy wykorzystaniu mniejszej ilości zasobów i środków to cel przyświecający zrównoważonej konsumpcji i produkcji, stanowiący treść 12. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Trwa kampania #5latSDGs, zainicjowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a towarzysząca 8. Targom CSR online. Wydarzenie odbędzie się w dniach 5-9 października 2020 r. Główną platformą wiedzy o przebiegu targów będzie strona odpowiedzialnybiznes.pl/targiCSR.

21 września 2020

Biznes wzywa rządzących do ambitnych działań na rzecz ochrony bioróżnorodności. Ponad pół tysiąca firm dołączyło do akcji Business for Nature

Ponad 560 firm z całego świata, o łącznych przychodach 4 bln USD, wzywa rządzących do podjęcia natychmiastowych działań w celu odwrócenia negatywnych zmian w środowisku naturalnym.

18 września 2020

Carrefour Polska wprowadza system Nutri-Score do oznaczania produktów marki własnej

Pierwsze produkty marki własnej Carrefour z oznaczeniem Nutri-Score pojawiły się już na półkach sklepów Carrefour. Sieć rozpoczęła wdrażanie produktów z dobrowolnym systemem znakowania wartością odżywczą do sprzedaży. Nutri-Score ma budować większą świadomość żywieniową społeczeństwa i pomagać w wyborze wartościowych pod względem odżywczym produktów.

17 września 2020

Z Mazur i Roztocza wprost do Carrefour. Nowa kampania marki własnej „Jakość z Natury”

Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze”, która promuje produkty marki „Jakość z Natury Carrefour”. Kampania przygotowana została przez Saatchi & Saatchi.

17 września 2020

Carrefour przyspiesza transformację żywieniową wspólnie ze swoimi kluczowymi dostawcami brandowymi

Grupa Carrefour stworzyła pakt na rzecz transformacji żywieniowej dla swoich dostawców brandowych w Europie, aby wspólnie przyspieszyć proces transformacji rynku żywności. Członkowie tego paktu zgodzili się poszerzyć swoją ofertę produktów zgodnych ze strategią transformacji żywieniowej. W ramach paktu Carrefour Polska zainaugurował specjalną akcję dedykowanym nowym produktom, pod nazwą Tydzień Transformacji Żywieniowej.

14 września 2020

Jeszcze mniej plastiku w sklepach – Carrefour sygnatariuszem Polskiego Paktu Plastikowego

W dniu dzisiejszym sieć Carrefour Polska podpisała „Polski Pakt Plastikowy. Jest on kontynuacją zapoczątkowanej w 2019 roku inicjatywy „Polskiego Paktu na rzecz zrównoważonego wykorzystania tworzyw sztucznych”, którego Carrefour Polska – jako pierwsza sieć wielkiej dystrybucji – była sygnatariuszem. Pakt wyznacza proekologiczne cele dla całej branży FMCG oraz znacząco wpłynie na redukcję produkowanego przez nią plastiku.

14 września 2020

Ze słoikiem po żel pod prysznic – Carrefour uruchamia pierwszą stację refillingową kosmetyków

Realizując swoją strategię redukcji plastiku w ramach polityki opakowaniowej oraz działań transformacji żywieniowej, Carrefour Polska uruchomił testowo pierwszą stację refillingową, dzięki której klienci sklepu Carrefour BIO zlokalizowanego na warszawskim Bemowie, mają możliwość napełnienia kosmetykami butelek wielokrotnego użytku, redukując tym samym ilość wykorzystywanych do tej pory jednorazowych opakowań. Projekt powstał we współpracy z marką kosmetyczną Yope oraz startupem Swapp!.

3 września 2020

Carrefour we współpracy z dostawcami całkowicie wycofa ze sprzedaży karpia żywego do 2021 roku

Realizując swoją długoterminową strategię transformacji żywieniowej w Polsce oraz odpowiadając na zmiany w oczekiwaniach swoich klientów, Carrefour Polska podjął zobowiązanie dotyczące całkowitego wycofania ze sprzedaży karpia żywego do 2021 roku.

2 września 2020

Carrefour zmniejsza ilość plastiku w ofercie swoich przyborów szkolnych

Z początkiem roku szkolnego 2020 sieć Carrefour zobowiązuje się do zmniejszenia ilości plastikowych opakowań między innymi produktów szkolnych, dzięki czemu wyeliminuje łącznie 45 ton tego surowca rocznie – realizując w ten sposób swoje zobowiązania w walce z produkcją plastiku.

10 sierpnia 2020

Let it bee – nowa akcja w sklepach Carrefour na rzecz ochrony pszczół

Celem projektu „Pszczele hotele”, prowadzonego przez sieć od 2016 r., jest pomoc w ochronie pszczół w środowisku zurbanizowanym, jak również wzmocnienie świadomości społecznej dotyczącej ochrony bioróżnorodności i miejskiego pszczelarstwa. W tym roku Carrefour wspiera dodatkowo swoją inicjatywę poprzez przekazanie części pieniędzy pochodzących ze sprzedaży limitowanej edycji zeszytów „Let it bee”.