Dotyczy firmy: Carrefour Polska

Znalezione aktualności: 154

24 stycznia 2020

Kolejna alternatywa dla plastiku w Carrefour – wielorazowe woreczki bawełniane

Carrefour, w ramach inicjatywy zakupy do własnych opakowań, wprowadza do sklepów alternatywę dla tzw. zrywek. W sklepach sieci w całym kraju pojawiły się wielorazowe woreczki na warzywa i owoce wykonane w 100% z bawełny.

21 stycznia 2020

Jakość żywności ważnym tematem dla biznesu i społeczeństwa

Wyzwaniem dla Polski i świata wciąż pozostają kwestie niedożywienia, jakości i bezpieczeństwa żywnościowego czy zrównoważonego rolnictwa. Odnoszą się do nich zadania zawarte w 2. Celu Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Z perspektywy 5 lat obowiązywania celów warto sprawdzić, co udało się osiągnąć…

14 stycznia 2020

Jak biznes działa na rzecz walki z ubóstwem? Trwa kampania informacyjna Forum Odpowiedzialnego Biznesu #5latSDGs

Walka z ubóstwem to jedno z najważniejszych wyzwań w kontekście globalnym, ujęte także w Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ (SDGs). Mimo że od 2000 roku światowe wskaźniki spadły o ponad połowę, to co dziesiąta osoba w państwach rozwijających się żyje poniżej międzynarodowej granicy ubóstwa. Forum Odpowiedzialnego Biznesu rusza z kampanią informacyjną z okazji 5 lat SDGs.

2 stycznia 2020

Ludzie ludziom…i środowisku – partnerstwo Gminy Izabelin i firmy Carrefour Polska

Przeciwdziałanie marnotrawstwu, propagowanie idei less waste, odpowiedzialne gospodarowanie produktami i surowcami – to cele, które przyświecają współpracy Gminy Izabelin i Carrefour Polska. Inauguracją partnerstwa jest lodówka do dzielenia się żywnością, którą od 23.12 można znaleźć przed supermarketem sieci w Izabelinie.

13 grudnia 2019

Cele Zrównoważonego Rozwoju: PLANETA. Trwają zgłoszenia dobrych praktyk

Przedstawiamy kolejny tekst z cyklu artykułów mających na celu zainspirowanie firm do zgłaszania swoich działań z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju do 18. edycji Raportu “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Zakwalifikowanym do raportu praktykom przyporządkowane są wybrane Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDGs). Udział w raporcie jest bezpłatny.

6 grudnia 2019

„Tak, POMAGAM!” – sklepy Carrefour włączają się w świąteczną zbiórkę żywności Caritas

Sklepy Carrefour w całej Polsce dołączyły do ogólnopolskiej zbiórki Caritas „Tak, POMAGAM!”. W ramach tej inicjatywy 6 i 7 grudnia w hipermarketach i supermarketach sieci będzie można spotkać wolontariuszy Caritas zachęcających do wsparcia osób potrzebujących i przekazania produktów przed zbliżającymi się Świętami.

28 listopada 2019

Podaruj potrzebującym jedzenie na świąteczny stół – świąteczna zbiórka Banków Żywności w sklepach Carrefour

Blisko 80 sklepów Carrefour w całej Polsce włącza się w Świąteczną Zbiórkę Żywności Federacji Polskich Banków Żywności. W najbliższy piątek i sobotę w supermarketach i hipermarketach sieci pojawią się wolontariusze zbierający żywność dla potrzebujących.

28 października 2019

Pomagaj na zakupach – Carrefour wspiera nowy program Caritas Polska dla potrzebujących

Pomaganie niesie radość pomagającym i osobom potrzebującym pomocy. To hasło przyświeca programowi „Uratuję Cię!”, nowej inicjatywie Caritas Polska, której celem jest pomaganie konkretnym osobom poprzez charytatywny serwis zbiórek internetowych. W projekt aktywnie włączają się sklepy Carrefour w Warszawie, w których można przekazać wsparcie, wrzucając do skarbonek przy kasach datek lub resztę ze swoich zakupów.

28 października 2019

Carrefour nagrodził odpowiedzialne praktyki opakowaniowe partnerów

Carrefour Polska ogłosił najlepsze inicjatywy 10. kampanii Autodiagnostyk „Wyzwanie dla dostawców – odpowiedzialne opakowania”. Zdobywcą pierwszej nagrody została firma Stella Pack za projekt „Worki na śmieci jako ekologiczne opakowanie”, który pokazuje jak wykorzystać odpady w produkcie i skutecznie zamknąć obieg. Wyniki ogłoszono 16 października podczas Spotkania Dostawców Marki Własnej.

6 września 2019

Carrefour wprowadza „ciche godziny” do sklepów w Warszawie

Z myślą o zwiększeniu komfortu klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną, Carrefour Polska wprowadza „ciche godziny” do wybranych sklepów w Warszawie. Rozwiązanie wypracowane przy współpracy z fundacjami: SYNAPSIS oraz Kultury bez Barier testowane jest od 2 września.