Wzorowa łazienka

Metryka praktyki

Firma: Unilever,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2014

Wzorowa łazienka to konkurs dla szkół zorganizowany przez firmę Unilever Polska na zaprojektowanie (w dowolnej formie – graficznej, plastycznej, fotograficznej, wideo czy tekstowej) łazienki szkolnej. Projekty można było wykonywać samodzielnie lub korzystając z udostępnionych przez markę Domestos szablonów. Każda szkoła mogła zamieścić na profilu dowolną liczbę prac. W wyborze zwycięskich projektów uczestniczyli internauci oraz powołane przez organizatora jury. 100 szkół, które zdobyły najwięcej punktów w konkursie, otrzymało roczny zapas środków czystości. Trzem zwycięskim placówkom Unilever Polska przekazał fundusze na przeprowadzenie metamorfozy toalet.