Szkolenia dla dostawców marki własnej Carrefour

Metryka praktyki

Firma: Carrefour Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Uczciwe praktyki operacyjne
Kategoria: Relacje z dostawcami
Dokument źródłowy: Raport 2016

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 2 - Zero głodu

W ramach cyklicznych Szkoleń dla dostawców marki własnej Carrefour w październiku 2016 r. już po raz 8. zorganizowano spotkanie z dostawcami, które miało formułę szkoleniowo-dyskusyjną. W trakcie spotkania poruszano zagadnienia jakościowe kierowane zarówno do branży Food, jak i Non-Food. Przedstawiono panujące trendy oraz poruszano tematy związane ze zrównoważonym, odpowiedzialnym rozwojem. Odbyło się 10 specjalistycznych wykładów, które poprowadzili zewnętrzni eksperci. Dotyczyły one m.in. trendów na rynku spożywczym, technicznych i prawnych wymagań dotyczących opakowań, czy też zmian w prawie żywnościowym i w branży non-food. Spotkania szkoleniowe Carrefour z dostawcami są okazją do wspólnej wymiany wiedzy i doświadczenia – zarówno dla dostawców, jak i dla Carrefour.