Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W relacjach z partnerami biznesowymi PGE Polska Grupa Energetyczna stosuje zasady określone w Kodeksie Postępowania dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE. Wymagania te wdrażane są poprzez zapisy w dokumentacjach przetargowych i klauzule w umowach z kontrahentami. Oczekiwania mają formę wymagań w zakresie poszanowania praw człowieka, warunków pracy, ochrony środowiska oraz uczciwości w prowadzonej działalności. PGE oczekuje przestrzegania prawa oraz prowadzenia biznesu w sposób transparentny, etyczny i odpowiedzialny, przeciwdziałania korupcji i nadużyciom, w tym zapobieganiu praniu pieniędzy, unikania konfliktu interesów czy zasad dotyczących upominków biznesowych i zaproszeń. Pracownicy partnera biznesowego powinni być traktowani uczciwie, z szacunkiem i poszanowaniem godności. PGE oczekuje, aby partnerzy biznesowi ograniczali negatywny wpływ na stan środowiska naturalnego oraz by dołożyli należytych starań wobec swoich podwykonawców, aby oni także tych standardów przestrzegali.
Komórka Compliance w firmie weryfikuje umowy zawierane z kontrahentami, którzy proponują zmiany treści klauzul etycznych w stosunku do proponowanego przez stronę PGE standardu. KPPB zamieszczony jest na stronach internetowych spółek GK PGE. PGE prowadzi także rejestr i obsługę zapytań w tym temacie.
https://www.gkpge.pl/compliance