Kampania społeczna „Ty jesteś zmianą”

Metryka praktyki

Firma: BNP Paribas Bank Polska S.A. (wcześniej BGŻ BNP Paribas),
Branża: Finanse,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Wsparcie organizacji pozarządowych
Dokument źródłowy: Raport 2019

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 10 - Mniej nierówności

BNP Paribas Bank Polska przeprowadził kampanię społeczna „Ty jesteś zmianą” włączającą interesariuszy do działania na rzecz zmieniania świata. Stworzono stronę zostanzmiana.pl, na której Internauci mogli głosować na wybrany przez siebie projekt zmieniający otoczenie. Fundacja Kosmos dla Dziewczynek, Stowarzyszenie Lambda Warszawa, Fundacja Ocalenie uzyskały najwięcej głosów, a na ich realizację każda z organizacji otrzymała po 50 000 zł.

Dzięki finansowemu wsparciu zrealizują one projekty skupiające się m.in. na wzmacnianiu poczucia własnej wartości dzieci, odwadze bycia sobą osób z grup zagrożonych wykluczeniem ze względu na orientację seksualną lub pochodzenie. Ze względu na niewielką różnicę głosów między III a IV miejscem, Bank przyznał dodatkową nagrodę (50 000 złotych) dla Fundacji Nasza Ziemia, która zajmie się edukacją ekologiczną.

Pozostałe organizacje, Fundacja Łąka oraz Fundacja Social Wolves otrzymały dofinansowanie na realizację swoich inicjatyw po 20 000 zł każda.