Doradca ds. CSR dla Klientów Lyreco

Metryka praktyki

Firma: Lyreco Polska,
Branża: Handel,
Obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie
Kategoria: Edukacja konsumentów
Dokument źródłowy: Raport 2017

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 12 - Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja

W ramach budowania trwałych relacji z klientami Lyreco od 2017r. organizuje cykliczne spotkania pt. Doradca ds. CSR dla Klientów dla osób zainteresowanymi tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu. Podczas spotkań prezentowane są aktualne dobre praktyki firmy, które kontrahenci mogą wykorzystać w swojej organizacji. W oparciu o analizę ich aktualnej współpracy z Lyreco, sugerowane są również rozwiązania uwzględniające aspekty środowiskowe i społeczne dostosowane do ich potrzeb. Lyreco dostarcza również ekologiczne produkty certyfikowane przez SGS oraz świadczy usługi, polegające na odbieraniu od klientów zużytych tonerów i kartridży oraz pudeł w których dostarczane są produkty, sprzęty elektryczne i elektroniczne.