Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W celu usprawnienia komunikacji wewnętrznej w taki sposób, aby wszyscy pracownicy (biurowi i produkcyjni) – posiadali dostęp do dwustronnej komunikacji, a tym, samym łatwiejszy dostęp do informacji, do aktualności, do ważnych firmowych ogłoszeń w listopadzie 2017 wdrożono w firmie emplo.
Emplo:
– to platforma (podobna do Facebooka) ze specjalną aplikacją mobilną
– to główne źródło informacji o firmie, do którego mają równy dostęp wszyscy pracownicy Amica
– dostępny po zalogowaniu z każdego komputera i telefonu – również prywatnych, w dowolnym momencie
– ułatwia komunikację i współpracę między wszystkimi osobami w firmie
– umożliwia dzielenia się doświadczeniami – bez względu na lokalizację, stanowisko czy staż pracy
– gwarantuje szybki dostęp do wiedzy i informacji na temat firmy, pracujących osób, obowiązujących procedur
– umożliwia składanie wszelkich wniosków, otrzymywanie akceptacji, powiadomień
– to atrakcyjna i nowoczesna forma komunikacji
60% pracowników korzysta z platformy
1257 złożonych wniosków
9 badań ankietowych
Korzyści jakie przyniosło wdrożenie aplikacji: – dwustronna komunikacja
– ograniczenie wypełniania papierowych wniosków
– włączenie do rozmowy o tym co dzieje się w firmie pracowników produkcyjnych, którzy nie mają dostępu do maila i intranetu