1 week 4 kids!

Metryka praktyki

Firma: Solski Communications,
Branża: Marketing,
Obszar tematyczny: Praktyki z zakresu pracy
Kategoria: Wolontariat pracowniczy
Dokument źródłowy: Raport 2017

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 10 - Mniej nierówności
- Cel 4 - Dobra jakość edukacji

W ramach inicjatywy „1 week 4 kids!” pracownicy Solski Communications spotykają się z uczniami szkół specjalnych w Warszawie. Wspólnie korzystają z ofert takich instytucji, jak Muzeum Narodowe, Muzeum Chopina, Centrum Nauki „Kopernik”, pracownia kostiumów i scenografii Teatru Wielkiego, Park Miniatur, Stadion Narodowy. Wrażeniami dzielą się podczas wizyt w restauracjach i kawiarniach. We wspólne wyjścia włączeni są wszyscy pracownicy firmy, w tym stażyści. Za logistyczno-organizacyjną stronę przedsięwzięcia każdego roku odpowiedzialne są nowe osoby.