Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Książka „Sustainable Value. How the World’s Leading Companies are Doing Well by Doing Good” udowadnia, że zrównoważony rozwój to nie koszt, ale zysk i szansa dla biznesu i otoczenia. Główna teza książki mówi, iż firmy powinny dostarczać innowacyjnych rozwiązań, dostosowanych do zmian społecznych i środowiskowych.
Laszlo dowodzi, że firmy, które rozumieją znaczenie zrównoważonej wartości, przynoszą korzyści zarówno udziałowcom jak i innym interesariuszom. Używając konkretnych przykładów, światowych liderów biznesu, autor pokazuje, jak zmieniają się ich strategie, gdy szefowie biorą pod uwagę aspekty ekologiczne, społeczne i etyczne, tworząc w ten sposób zrównoważoną wartość. Laszlo udowadnia w przekonujący sposób, że zrównoważony rozwój w działalności biznesowej, jest nie tylko potrzebą moralną, ale ma także sens biznesowy. Według autora ignorowanie aspektów ekologicznych, społecznych i etycznych powoduje utratę możliwości dla innowacji, zyskowności i zrównoważonego rozwoju.
Książka cenna dla wszystkich, którzy potrzebują uzasadnienia, że tworzenie zrównoważonej wartości jest opłacalne dla biznesu oraz praktycznych wskazówek jak takie działania wprowadzać w życie.