Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Pandemia pokazała, co jest dla biznesu istotne. Czy kwestie odpowiedzialności, świadomości społecznej i wrażliwości są brane pod uwagę tylko w czasach dobrobytu, czy stanowią integralną część działań, o których nie zapomina się też w czasach kryzysu. Zobaczyliśmy, kto był przygotowany – mówi w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Karol Krzyczkowski, menedżer projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Wywiad poświęcony jest wpływowi pandemii na aktywność firm i społeczeństwa w ramach wolontariatu i akcji pomocowych. Karol Krzyczkowski przedstawił też zakres działań CSR podejmowanych przez biznes w obliczu społeczno-gospodarczych skutków pandemii. Wskazał również, na co należy zwrócić uwagę planując podjęcie aktywności z zakresu zaangażowania społecznego.
W Forum Odpowiedzialnego Biznesu ekspert w dziedzinie wolontariatu, w tym wolontariatu pracowniczego. Menedżer projektów, trener, administrator serwisów internetowych, realizator transmisji na żywo w mediach społecznościowych. Animator grupy koordynatorów wolontariatu pracowniczego firm partnerskich FOB.
Od 2004 związany zawodowo z trzecim sektorem. Przez ponad 10 lat pracował z Centrami Wolontariatu w Kielcach, Warszawie i Gdańsku, oraz jako wolny strzelec z różnymi innymi inicjatywami społecznymi.
Absolwent Szkoły Liderów Organizacji Pozarządowych (Fundacja Szkoła Liderów, 2007), Szkoły Inicjatyw Strażniczych (SLLGO – obecnie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, 2008).
W latach 2012-13, jako pracownik Centrum Wolontariatu w Warszawie współtworzył pierwsze pilotażowe wdrożenie wolontariatu długoterminowego w Polsce. Jego praca polegała na stworzeniu zasad programu i konkursu grantowego dofinansowującego pobyt wolontariuszy. Projekt był dofinansowany w ramach Komponentu Wolontariatu Długoterminowego PO FIO jako jeden z 3 pilotaży w Polsce, a w wyniku oceny merytorycznej wniosków otrzymał najwyższą liczbę punktów od ekspertów.
Biega w maratonach, lubi wegetariańską kuchnię, kolekcjonuje polskie komiksy. Od listopada 2015 realizuje się również jako tata.
Jaki będzie #CSRwPL i #zrównoważonyrozwój w 2021 r.? Na jakie trendy warto zwrócić uwagę? O tym portalowi @PRoto_pl powiedziała Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna #FOB 📰 Zachęcamy do lektury! W sam raz do porannej kawy/herbaty 😉☕️
Co w 2021 roku będzie ważne dla #CSR-u? 🌿 O najważniejszych tematach i trendach mówią Marzena Strzelczak z @FOB_Poland, Irena Pichola z @DeloittePolska, @MagdAndrejczuk z @Allegro_Group i @pawelslawski z @AllHandsPL ⬇️ http://www.proto.pl/aktualnosci/kwestie-finansowe-klimat-i-roznorodnosc-czyli-co-czeka-csr-w-2021-roku
Co czeka #CSRwPL w 2021 r.? O tym przeczytacie w świeżutkim materiale @PRoto_pl 📱 Eksperckimi komentarzami podzieliła się Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna #FOB💬 Art. w sam raz do porannej kawy ☕️ ▶️ http://odpowiedzialnybiznes.pl/artykuly/co-czeka-csr-w-2021-r/ #CSR #ESG #rynekpracy #NGO #biznes
Fundacja #INGDzieciom w ubiegłym roku realizowała działania takie jak np.: 🔘 wsparcie ochrony zdrowia w walce z koronawirusem 🔘 wsparcie dzieci w nauce zdalnej 🔘 projekt #PomarańczowaSiła – sport dla dzieci z niepełnosprawnościami http://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/podsumowanie-dzialan-fundacji-ing-dzieciom-w-2020-roku/ #CSRwPL @ING__Polska
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.