Artykuły eksperckie

18 lutego 2021

Nie wypada rozwijać biznesu bez troski o innych

Marzena Strzelczak

Firmy inicjują akcje o charakterze pomocowym czy edukacyjnym, aktywnie włączają się w działania np. podejmowane przez organizacje pozarządowe. Miejmy nadzieję, że rola partnerstw będzie rosła. Nikt nie rozwiąże licznych problemów społecznych w pojedynkę

12 lutego 2021

Klienci oczekują działań. Zwłaszcza w dobie pandemii

dr Agnieszka Siarkiewicz

Koncepcja good corporate citizenship, oznaczająca bycie dobrym obywatelem w otoczeniu, w którym prowadzi się działalność, w wyniku pandemii nabrała jeszcze większego znaczenia.

8 stycznia 2021

Marzena Strzelczak dla Wirtualnemedia.pl: pandemia zdeterminowała aktywności CSR w 2020 roku

Marzena Strzelczak

Mimo że wydarzenia związane z pandemią sprawiały, że o tematach środowiskowych mówiło się mniej, to dla firm jest to jeden z kluczowych obszarów działań CSR. Obserwujemy rozmaite inicjatywy związane z ochroną bioróżnorodności, rozwiązaniami gospodarki obiegu zamkniętego czy przeciwdziałaniem zmianom klimatu

18 grudnia 2020

Jaki był CSR w 2020 r.? Marzena Strzelczak komentuje dla PRoto.pl

Marzena Strzelczak

Obecna sytuacja unaoczniła nam, jak wielkim wyzwaniem jest work-life balance, zwłaszcza w kontekście łączenia ról opiekuńczych z obowiązkami zawodowymi. Pracodawcy stanęli przed zadaniem stworzenia rozwiązań umożliwiających skuteczne funkcjonowanie firm, jednocześnie uwzględniających nowe potrzeby zatrudnionych. Paradoksalnie okazało się że wskazywana przez pracownice i pracowników jako numer jeden wśród pożądanych rozwiązań work-life balance praca zdalna ma też wiele minusów.

18 grudnia 2020

„Długofalowa pomoc ma największą wartość”. Wywiad z Joanną Erdman

Joanna Erdman

Przemyślany i długoplanowy CSR pozwala uniknąć pułapek i w sposób bardziej trwały oraz bardziej skuteczny odpowiada na potrzeby, w tym oczywiście te świąteczne. Według badania „Menedżerowie CSR” blisko 50 proc. respondentów jest zdania, że rola CSR w firmach wzrosła z powodu pandemii. A to oznacza, że CSR staje się stopniowo elementem strategii, a nie doraźną świąteczną akcją. To bardzo optymistyczne wyniki

Typ artykułu

Obszar tematyczny