Artykuły eksperckie

14 sierpnia 2020

„Czasem biznes musi działać w sprawach wykraczających poza własne organizacje”

Marzena Strzelczak

Czasem biznes musi działać w sprawach wykraczających poza własne organizacje. Takie też są oczekiwania społeczne, co pokazują m.in. wyniki najnowszego Edelman Trust Barometer. Wiarygodna marka nie tylko przejrzyście komunikuje swoje wartości, ale jest też spójna w działaniach, nie tylko tych z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, nie tylko wewnątrz, ale i na zewnątrz organizacji

22 lipca 2020

Kryzys bioróżnorodności. Dlaczego biznes powinien myśleć strategicznie o naturze?

Izabela Opałczyńska

Naukowcy są zgodni – to ostatni moment, aby uratować bioróżnorodność naszego ekosystemu. Jaką rolę może i powinien odegrać biznes w ochronie i odbudowie świata przyrody? Jakie kroki firmy podejmują już teraz?

16 lipca 2020

Jak biznes wspiera edukację finansową Polek i Polaków?

Ewa Wojciechowicz

Wiedza o finansach nie jest niestety mocną stroną Polaków. Świadczą o tym i wyniki badań, i dane Krajowego Rejestru Długów. Problem ten dostrzegają firmy, które organizują szkolenia dla pracowników udostępniają wiedzę ekspercką na portalach edukacyjnych, tworzą scenariusze zajęć i wreszcie – uczą dzieci i młodzież w ramach programów wolontariatu pracowniczego.

13 lipca 2020

Dlaczego warto pisać prosto?

Aneta Dąbkowska

Bez prostego i jednoznacznego języka trudno jest zbudować dobre relacje z klientami.

10 lipca 2020

Volunteering Together to Enable Change and Create a Better World. Wirtualne globalne forum na temat wolontariatu

Karol Krzyczkowski

W trakcie pandemii COVID-19 doceniono w jaki sposób wolontariusze, jako agenci zmian, zapewniają praktyczne działania, które budują nadzieję, wpływają na poprawię życia i wzmacniają społeczności.

Typ artykułu

Obszar tematyczny