Artykuły eksperckie

5 czerwca 2020

Czas niekonwencjonalnych wizjonerów

Anna Giza

Świat po kryzysie finansowym zalała fala populizmu. Potrzebne są zmiany reguł gry, których dokonać mogą jedynie odważni i autonomiczni liderzy biznesowi i społeczni.

27 maja 2020

Polskie firmy też już robią mięso i ser z roślin

Piotr Mazurkiewicz

Moda na niejedzenie mięsa powoduje, że nawet tacy producenci wędlin czy nabiału, jak Sokołów lub Łowicz, wprowadzają do oferty również produkty w wersji roślinnej. To dopiero początek tego trendu.

5 czerwca 2019

Mobbing po polsku

Piotr Szumlewicz

Setki tysięcy pracownic oraz pracowników codziennie pada w Polsce ofiarami złośliwych uwag, prostackich żartów, seksistowskich zaczepek, wyzwisk, gróźb, pokrzykiwań, poniżania, narzucania niewykonalnych obowiązków. Mobbing to przerywanie wypowiedzi, krytyka życia osobistego, obmawianie, rozsiewanie plotek, sugerowanie zaburzeń psychicznych, parodiowanie sposobu chodzenia czy mówienia. Mobbing to przemoc psychiczna aplikowana w małych dawkach, regularne nękanie, które odbiera pracownikowi poczucie wartości i motywację do pracy.

30 maja 2019

Z pamiętnika wolontariusza, czyli jak firma może wspierać wolontariat pracowniczy

Marcin Pawłowski

Idea społecznej odpowiedzialności biznesu nie budzi sprzeciwu ani kontrowersji. Wszystkim łatwo zgodzić się z twierdzeniem, że organizacje biznesowe powinny kierować się nie tylko kryterium zysku.

29 maja 2018

Jak pomagać nie na pokaz?

Rafał Gębura

Społeczna odpowiedzialność biznesu nie może sprowadzać się do jednorazowego eventu reklamowanego na billboardach. To musi być filozofia działania firmy.

***
Społeczna odpowiedzialność biznesu nie może sprowadzać się do jednorazowego eventu reklamowanego na billboardach. To musi być filozofia działania firmy.

Typ artykułu

Obszar tematyczny