Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze

17 grudnia 2015

Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG. Portal odpowiedzilanybiznes.pl jest patronem medialnym konkursu.

Lista wszystkich zwycięskich projektów przedstawia się następująco:

Kategorie główne

PR korporacyjny

  • Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

PR produktu

  • Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media

Public Affairs i Lobbying

  • Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kampania Społeczna

  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna

  •  Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

Event komercyjny

  • European Rover Challenge – Planet PR

Event społeczny

  • Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED

Corporate Social Responsibility (CSR)

  • Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu

  • Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency

Social media

  • #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR

Business-to-Business PR

  •  Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

PR finansowy i relacje inwestorskie

  • Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita

Media Relations

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

Kategorie sektorowe

Technologia, IT, telekomunikacja

  • „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse

  • “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia

  • Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze  – Synertime wraz z Gaca System

Sektor spożywczy

  • „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” –  Garden of Words, Tesco Polska

Kultura i Media

  • Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Medycyna i Zdrowie

  • Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden

Sport, turystyka, rekreacja

  • Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej. – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

NGO i Sektor Publiczny

  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Kategorie specjalne

Kreatywność

  • Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność

  • Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace