Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Carrefour, partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu, od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour przygotował specjalny katalog „Zdrowie na talerzu”. Klienci znajdą w nim m. in. ofertę zdrowych produktów, porady dyplomowanego dietetyka i inspiracje do stworzenia zbilansowanych posiłków.
W środę 17 stycznia 2018 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafi katalog, w którym klienci sklepu będą mogli w nim znaleźć produkty ze „Zdrowej Półki Carrefour” oraz inne produkty zalecane w komponowaniu zdrowej, zbilansowanej diety, takie jak: zróżnicowany asortyment warzyw i owoców, kasze, makarony czy oliwy. Nie zabraknie w nim także artykułów bezglutenowych, bez laktozy, polecanych dla wegetarian oraz produktów BIO. W nowym katalogu Carrefour oferta została zaprezentowana w nowy sposób – każdy produkt przypisany jest do odpowiedniej grupy żywności (białko, zboża, tłuszcze, etc.) niezbędnej do skomponowania „zdrowego talerza”. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę teksty zawarte w katalogu Carrefour, wyjaśniają w prosty sposób, jak odpowiednio komponować codzienny jadłospis.
– Nowy katalog „Zdrowie na talerzu” stanowi kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe. Niezmienne jednak pozostało jedno – cena powinna być jak najniższa. Właśnie to gwarantuje nasza nowa oferta. – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług, IT i Technologii Cyfrowych Carrefour Polska.
Katalog zawiera także informację dotyczące system SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Wartością Odżywczą. To dodatkowy system znakowania żywności, który pomoże klientom sklepów Carrefour dbać o zdrowie i zbilansowaną dietę. Polska jest pierwszym krajem, w którym zastosowane zostało takie oznakowanie. SENS informuje o zalecanej częstotliwości spożywania produktu w oparciu o jego wartość odżywczą. Ułatwia to dokonanie świadomego wyboru na podstawie przejrzystej informacji umieszczonej na opakowaniu.
Czytaj więcej >> Carrefour powołał Komitet Naukowy SENS
Carrefour Polska nie tylko znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów związanych ze zdrowym odżywianiem, sieć prowadzi także liczne działania edukacyjne. Jednym z jej priorytetów jest realizacja kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest m.in. promocja zdrowego stylu życia wśród klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci. W ramach kampanii realizowany jest między innymi program edukacyjny „ABC Zdrowego Żywienia”, opracowany wspólnie z Wydziałem Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW oraz wspierane są duże imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Carrefour Polska został także Sponsorem Głównym wyścigu Tour de Pologne w 2017 i 2018 roku.
źródło: materiały prasowe firmy