Zapisy do L’Oréal Brandstorm 2019

18 stycznia 2019

Dotyczy firmy: L'Oréal Polska,

Do 15 lutego, studenci z Polski i Krajów Bałtyckich mogą zgłaszać projekty do międzynarodowego konkursu L’Oréal Brandstorm 2019. Tym razem do wygrania jest 3-miesięczny staż w Station F w Paryżu, największej na świecie przestrzeni co-workingowej dla start-upów. Zwycięski zespół będzie miał możliwość pracy nad realizacją swojego pomysłu pod okiem wybitnych specjalistów. L’Oréal Polska jest partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

W tegorocznej, 27-ej już edycji tego innowacyjnego inkubatora talentów, zadaniem uczestników jest opracowanie nowatorskiej koncepcji pielęgnacji skóry. Finał regionalny dla Polski i Krajów Bałtyckich odbędzie się 15 kwietnia. Drużyna, która zwycięży na tym etapie otrzyma 1000 euro i wygra bilet do Paryża, gdzie w dniach 22-24 maja br. weźmie udział w wielkim finale, aby zawalczyć o wyjątkowy staż w Station F.

Aby wziąć udział w rywalizacji należy zgłosić trzyosobowy zespół oraz opracować rozwiązanie zadania konkursowego. Patronem tegorocznej edycji jest dywizja Produktów Aktywnych (czyli m.in. takie marki jak Vichy, La Roche-Posay, SkinCeuticals czy CeraVe).

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 15-tego lutego za pośrednictwem platformy http://bit.ly/Brandstorm2019 Projekty należy zgłaszać w formie prezentacji. Zostaną one ocenione przez ekspertów L’Oréal, którzy wyłonią uczestników finału regionalnego Poland&Baltic. Finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje pomysły przed managerami L’Oréal Poland&Baltic oraz L’Oréal Warsaw Plant. Zwycięski zespół poleci na wielki finał do Paryża.

Przez 27 lat L’Oréal uczynił Brandstorm jednym z najważniejszych konkursów dla studentów na świecie. Do tej pory wzięło w nim udział prawie 180 000 kandydatów z ponad 60 krajów. „Sukcesem Brandstorm jest to, że umożliwia on studentom nie tylko możliwość wcielenia w życie ich innowacyjnych pomysłów, ale oferuje im prawdziwy proces uczenia się” – mówi mówi Marcin Kępa, Talent Attraction & Acquisition Specialist, L’Oréal Polska. Z punktu widzenia studentów praca nad innowacjami w trybie testowym i naukowym jest coraz bardziej atrakcyjna: liczba kandydatów na zwycięzców konkursu wzrosła ponad dwukrotnie w ciągu ostatnich dwóch lat.

źródło: materiały prasowe firmy