Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Trwa nabór artykułów do “Pióra odpowiedzialności”, konkursu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, nagradzającego teksty o społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonym rozwoju. W tym roku tematowi szeroko pojętej “współpracy” poświęcili organizatorzy jedną z trzech kategorii konkursowych. Artykuły można zgłaszać do końca lutego przez formularz.
Rozstrzygnięcie 8. edycji konkursu “Pióro odpowiedzialności”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, odbędzie się podczas Targów CSR, największego w Polsce wydarzenia o społecznej odpowiedzialności biznesu. “Biznes we współpracy” to hasło towarzyszące imprezie, a wybrana kategoria tematyczna ma nawiązywać do targów i podkreślać jednocześnie rolę współpracy w biznesie i jego otoczeniu.
– Wybór tegorocznej kategorii tematycznej był prosty. Tematem największego wydarzenia Forum Odpowiedzialnego Biznesu w 2018 roku jest współpraca, więc szukamy tekstów które go podejmują. Dziennikarzy i ekspertów opisujących współpracę w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu. Jej wartość, ale i związane z tym wyzwania. Jeszcze do końca lutego można zgłaszać teksty swoich faworytów, do czego gorąco zachęcam. Podobnie jak do przybycia na 7. Targi CSR i poznania prac, które tym razem zostaną przez jury konkursu “Pióro odpowiedzialności” uznane za najlepsze – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu i przewodnicząca jury konkursu “Pióro odpowiedzialności”.
Rejestracja artykułów trwa do 28 lutego i odbywa się przez formularz dostępny TUTAJ. Teksty można zgłaszać do trzech kategorii:
Nagrodami w konkursie są statuetki dla zwycięskich artykułów i dyplomy dla wyróżnionych prac. Wyboru dokonuje eksperckie jury, składające się z dziennikarzy, publicystów, profesorów oraz przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Artykuły otrzymują punkty za:
REGULAMIN KONKURSU >>
Konkurs dla dziennikarzy i ekspertów piszących o społecznej odpowiedzialności biznesu – „Pióro odpowiedzialności” organizowany jest od 8 lat. Jego celem jest propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu, zwiększenie zainteresowania dziennikarzy i ekspertów tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie.
Więcej informacji o poprzednich edycjach na stronie konkursu.
źródło: informacja własna