Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Jakie korzyści daje współpraca ze światem sztuki? Czy budowanie wrażliwości może przyczynić się do osiągnięcia zamierzonego celu? Gdzie szukać inspiracji? Jak skutecznie wykorzystać sztukę i działania artystyczne w strukturach firmy? Czy współpraca z biznesem oznacza utratę autonomii artystycznej? Odpowiedzi można znaleźć na uncommonground.pl – nowopowstałym portalu wiedzy o art brandingu.
W piątek 9 października odbyła się premiera pierwszego w Polsce portalu o art brandingu, powstałego z inicjatywy STU ERGO Hestia S.A. i Fundacji Artystyczna Podróż Hestii. Serwis (Un)common Ground to przestrzeń przygotowana na rzeczowe spotkanie sztuki i biznesu, dostępna zarówno dla ekspertów, jak i osób, które dopiero zaczynają poszerzać swoją wiedzę na temat wspomnianych działań.
Więcej informacji dostępnych na portalu uncommonground.pl.
Źródło: mat. pras.