(Un)common ground – o art brandingu okiem ekspertów

30 października 2020

Dotyczy firmy: ERGO Hestia,

Co sztuka wnosi do wartości firm? Dlaczego art branding zyskuje coraz większe uznanie jako strategia marketingowa? Jakie znaczenie w budowaniu tożsamości marek ma udział w prestiżowych wydarzeniach artystycznych? I wreszcie – jak współpraca z biznesem wygląda z perspektywy artysty?

Te wątki – oraz wiele innych – podczas inauguracji portalu uncommonground.pl poruszyli nasi eksperci: Magdalena Kąkolewska, Igor Gałązkiewicz, Vadim Grigoryan oraz Filip Pągowski. Ich wystąpienia można obejrzeć na naszej stronie, zaś materiał ze wspólnej dyskusji uczestników spotkania dostępny jest na kanale YouTube.W wypełnionych sztuką współczesną wnętrzach Hotelu Raffles Europejski doszło do niezwykłego spotkania. Prezentujemy Wam jego efekty: cztery świeże spojrzenia na formy, jakie ów dialog może przyjąć. Poznajcie punkty widzenia dyrektorki ds. art brandingu dużej firmy, teoretyka i autora naukowych publikacji, praktyka prowadzącego własną firmę doradczą oraz artysty grafika.

źródło: mat. pras.