Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Spółka Procter & Gamble (PG) opublikowała Sprawozdanie z działań społecznych za rok 2017, w którym opisuje postępy poczynione w zakresie poprawy warunków socjalnych osób potrzebujących, w kwestii różnorodności i włączenia społecznego, propagowania równouprawnienia płci wewnątrz spółki i poza nią oraz zmniejszania oddziaływania spółki na środowisko naturalne. Spółka P&G prowadzi działania w blisko 70 krajach i świadczy usługi blisko 5 miliardom ludzi. Polski oddział firmy jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
„Nasze działania społeczne stanowią ogromną szansę dla naszej firmy i naszych społeczności oraz, w szerszej perspektywie, dla ogółu społeczeństwa – powiedział David Taylor, przewodniczący zarządu, prezes i dyrektor generalny P&G. Konsumenci interesują się spółką, będącą właścicielem marek, których produkty kupują i stosują. Chcą mieć pewność, że kupowane produkty pochodzą z zaufanego źródła, a my staramy się budować to zaufanie każdego dnia.”
P&G publikuje doroczne raporty zrównoważonego rozwoju od roku 1999, a od roku 2016 do swojego sprawozdania włączyła bardziej kompleksowe omówienie korzyści wynikających z działalności spółki na rzecz obywateli. Wsparcie ofiar ponad 20 klęsk żywiołowych towarami i usługami, inicjowanie dyskusji na temat uprzedzeń na tle płciowym i rasowym, wprowadzenie na rynek butelki na szampon, wykonanej z plastiku zebranego na plażach oraz szereg innych historii i przykładów zamieszczanych w sprawozdaniu z działań społecznych za rok 2017 P&G pokazuje, że innowacyjne podejście do działań społecznych może mieć bardzo silny pozytywny wpływ zarówno na świat, jak i na własną działalność.
Najważniejsze punkty sprawozdanie z działań społecznych P&G 2017 to:
Pobierz raport tutaj.
Wersja źródłowa niniejszej informacji jest dostępna w serwisie businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20171031005437/en/
Źródło i tłumaczenie: Centrum Prasowe PAP