„Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”

20 grudnia 2019

Dotyczy firmy: ING Bank Śląski,

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii zachęca Polaków do korzystania z życia – wydawania na to, co ważne, a oszczędzania na tym, co mniej istotne.

Według badań*, prawie 70% Polaków uważa, że warto oszczędzać ale również korzystać z życia. Jednocześnie 54% z nas woli wydać zaoszczędzone pieniądze na doświadczenia, a nie na kolejne przedmioty. Taka obserwacja zainspirowała nas do przygotowania nieco innej niż zwykle kampanii – bo promującej zachowanie równowagi pomiędzy korzystaniem z życia i oszczędzaniem. Dopingujemy w niej Polaków, żeby w ważnych dla siebie sprawach pozwalali sobie na większy wydatek, a oszczędzali na rzeczach mniej ważnych. A wszystko po to, żeby mieć więcej pieniędzy na przeżycia, doświadczenia, pasje czyli to, co się naprawdę liczy – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Badanie przeprowadzone zlecenie ING Banku Śląskiego, na panelu Ariadna, 13-15 grudnia 2019 roku, na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1029 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania.