Ruszyła kampania outdoorowa 7. Targów CSR

4 kwietnia 2018

Już 12 kwietnia w Warszawie odbędzie się największe w Polsce wydarzenie o odpowiedzialnym biznesie – 7. Targi CSR. Komunikację wydarzenia w stolicy wspiera kampania outdoorowa. Nośniki reklamowe udostępniło Clear Channel Polska, patron medialny spotkania.

Współpraca Clear Channel Polska i Forum Odpowiedzialnego Biznesu, organizatora 7. Targów CSR, obejmuje kampanię outdoorową w Warszawie. Na wybranych nośnikach reklamy zewnętrznej – billboardy i citylighty – pojawiły się informacje o wydarzeniu. Kampania została zaplanowana na początek kwietnia.

Targi CSR kierowane są zarówno do przedstawicieli biznesu, jak i szerokiego grona beneficjentów programów społecznych firm, a więc pracowników, konsumentów czy lokalnych społeczności. Dziękujemy Clear Channel Poland za współpracę przy naszym wydarzeniu. Dzięki temu możemy szerzej dotrzeć z informacją o targach,  także do tych, którzy wcześniej nie słyszeli o społecznej odpowiedzialności biznesu, zachęcić niezdecydowanych, by skorzystali z okazji lepszego poznania firm i inicjatyw CSR w praktyce, także samej koncepcji – wydarzeniu zawsze towarzyszy część konferencyjna  – mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, organizatora 7. Targów CSR.

PROGRAM CZĘŚCI KONFERENCYJNEJ 7. TARGÓW CSR >>

(na wszystkie części wydarzenia obowiązuje WSTĘP WOLNY)

Tematem części konferencyjnej wydarzenia będzie współpraca biznesu i jego otoczenia. Podjęty zostanie temat współdziałania w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju, w tym Celu 17: „Wzmocnić środki wdrażania i ożywić globalne partnerstwo na rzecz zrównoważonego rozwoju”. W części konferencyjnej wydarzenia eksperci CSR wywodzący się ze świata biznesu oraz z sektora społecznego zastanowią się, jakie możliwości stwarzają dla obu stron inicjatywy polegające na współpracy oraz jakie wartości niosą ze sobą prowadzone w ten sposób działania.

Działania i projekty Forum Odpowiedzialnego Biznesu uważam za bardzo wartościowe i cieszę się, że możemy je wspierać. Clear Channel Poland jako profesjonalna firma działająca w przestrzeni publicznej chce się zaangażować w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju miast idące w kierunku tworzenia „Smart Cities”. Chcemy włączyć się aktywnie w sposób szczególny w realizację Celu 11 i wprowadzać rozwiązania, które będą wspierać miasta w rozwoju przyjaznego i bezpiecznego miejsca do życia.

Jednocześnie dla Clear Channel jako pracodawcy kluczową wartością jest równe traktowanie  pracowników i promowanie różnorodności. Wprowadzamy instytucjonalne rozwiązania dla tworzenia kultury pracy opartej o wzajemny szacunek i równouprawnienie – mówi Kalina Janicka, CEO Clear Channel Poland.

Targi CSR to największe wydarzenie CSR-owe w Polsce. Organizowane jest od 2005 roku, co dwa lata, przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także usług oferowanych w tym zakresie. Podczas 7. edycji wydarzenia w 2018 roku organizatorzy spodziewają się około 80 wystawców i 2000 zwiedzających.

Więcej informacji o 7. Targach CSR:

 

Partnerzy i patroni 7. Targów CSR

Organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Partner Główny: Siemens Polska

Partner: Ergo Hestia, Jeronimo Martins Polska, Polpharma

Patroni Honorowi: CSR Europe, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy

Partner medialny: Rzeczpospolita

Patroni: Business Centre Club, Federacja Konsumentów, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Pracodawca Godny Zaufania, Program Przedsiębiorstwo Fair Play, Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza, UNICEF

Patroni medialni: Polityka, PAP Biznes, Benefit, Clear Channel Poland, Harvard Business Review Polska, Kompendium CSR, Energia i Recykling, My Company Polska, SEMESTR – magazyn studentów, Be.Navigator, Kampaniespoleczne.pl, NGO.pl, PRoto.pl

źródło: informacja własna