Partnerzy Forum Odpowiedzialnego Biznesu wśród firm zmieniających świat w badaniu „Meaningful Brands 2019”

28 lutego 2019

Dotyczy firmy: Jeronimo Martins Polska, NIVEA Polska, Rossmann,

W badaniu „Meaningful Brands 2019”, przeprowadzonym przez Havas Group, partnerzy Forum Odpowiedzialnego Biznesu zajęli wysokie miejsca wśród obecnych w Polsce marek „meaningful” – czyli takich, które są postrzegane przez konsumentów jako marki zmieniające świat na lepsze.

Jak informuje Havas Group, do pierwszej piątki „marek zmieniających świat” Polacy wytypowali firmy: Google, Nivea, Allegro, YouTube oraz Rossmann. Spośród partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu, w rankingu znalazły się także: Biedronka, należąca do Jeronimo Martins Polska, IKEA oraz PKN Orlen. Ponad połowa ankietowanych (54 proc.) uważa, że to marki właśnie mają do odegrania większą rolę w ulepszaniu świata niż rządy czy politycy

– Coraz ważniejsze są dla nas takie wymiary życia jak: posiadanie wokół ludzi, którzy naprawdę się o nas troszczą (wzrost z 38 do 47 proc. wskazań), radość z małych rzeczy w życiu (wzrost z 26 do 37 proc.) czy dobra forma fizyczna (wzrost z 26 do 37 proc.). Tymczasem jeszcze w 2014r. najczęściej wskazywanym kluczowym czynnikiem poczucia zadowolenia życia było „Osiągnięcie lepszego standardu życia”. Dziś znajduje się ono na czwartej pozycji” – mówi Anna Kuropatwa z Havas Media Group.

Źródło: mat. pras.