Rekrutacja w dwóch językach – wsparcie różnorodności w miejscu pracy

22 lutego 2019

Dotyczy firmy: Jeronimo Martins Polska,

Od lutego sieć Biedronka uruchomiła specjalną infolinię rekrutacyjną w języku polskim i ukraińskim. Za jej pośrednictwem można m.in. uzyskać informacje na temat procesu rekrutacyjnego, pomoc w aplikacji na wybrane stanowisko lub zostawić swoje dane w ramach zgłoszenia spontanicznego. 

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, od lutego 2019 roku uruchamia specjalną infolinię rekrutacyjną w języku polskim i ukraińskim. Ten pomysł ma pomóc zatrudnić większą ilość Ukraińców do sieci Biedronka, a również osiągnąć różnorodność w miejscu pracy. W samym 2018 r. Biedronka zwiększyła zatrudnienie o ponad 2 tys. osób.

– Współczesny rynek pracy sprawia, że pracodawcy muszą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom kandydatów. Z tego względu uruchomiliśmy infolinię rekrutacyjną – dzięki niej jesteśmy bliżej potencjalnych kandydatów do pracy i mamy z nimi bezpośredni kontakt. Jesteśmy pewni, że dzięki atrakcyjnym warunkom zatrudnienia i elastycznemu podejściu do rekrutacji więcej osób zdecyduje się dołączyć do zespołu Biedronki – mówi Magdalena Poradzka, dyrektor ds. rekrutacji i wizerunku pracodawcy w Jeronimo Martins Polska.

Informacje o infolinii rekrutacyjnej będzie można znaleźć w każdym sklepie Biedronka na plakatach umieszczonych m.in. przy kasach. Przy nich znajdą się także specjalne podajniki z wizytówkami z numerem infolinii. Równolegle z infolinią dla kandydatów udostępniona została także nowa odsłona strony internetowej. Aktualnie oferty pracy publikowane są na niej również w dwóch wersjach językowych – polskiej i ukraińskiej.

Źródło: inf. pras.