Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Forum Odpowiedzialnego Biznesu – think-and-do-tank wyznaczający trendy i kierunki rozwoju odpowiedzialnego biznesu (CSR) – poszukuje osoby na stanowisko Koordynatora/ki ds. portalu i mediów społecznościowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu oraz rozwiązań zamieszczonych poniżej zadań na adres rekrutacja@fob.org.pl do 9 stycznia 2014 roku.
Wymagania: • min. 2-letnie doświadczenie związane z PR, promocją, mediami społecznościowymi (przede wszystkim Facebook) oraz zarządzaniem treścią portali internetowych (bardzo dobra znajomość systemów CMS, w tym głównie WordPress) • „lekkie pióro”, umiejętność pisania i redagowania tekstów, przeprowadzania wywiadów, pisania relacji z wydarzeń, recenzji itp. • bardzo dobra znajomość sieci, technik i narzędzi komunikacyjnych, w tym mediów społecznościowych • doskonała organizacja pracy i samodzielność • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (tłumaczenia, tworzenie skróconych wersji tekstów) • posługiwanie się poprawną polszczyzną • znajomość koncepcji CSR i gotowość do poszerzania wiedzy w tym zakresie • umiejętność pracy zespołowej
Mile widziane: • doświadczenie w tłumaczeniach z/na jęz. angielski • bycie „hard userem” mediów społecznościowych • doświadczenie w prowadzeniu bloga • umiejętność wykorzystania elementów multimedialnych w tworzonych informacjach i materiałach
Zakres obowiązków: 1. Obsługa portalu www.odpowiedzialnybiznes.pl • przygotowanie strategii rozwoju portalu (we współpracy z dyrektorką generalną) i praca nad jej wdrożeniem (content, nowe elementy, SEO, itd.) • obsługa techniczna (WordPress) i bieżąca aktualizacja poszczególnych elementów portalu • wyszukiwanie materiałów, tłumaczenie (w razie potrzeby), redagowanie i zamieszczanie treści na portalu, w tym także nadesłanych z zewnątrz • przygotowywanie newslettera Respo oraz monitorowanie bazy adresowej subskrybentów (SARE) • monitorowanie komentarzy na portalu (Brand24) • śledzenie statystyk oglądalności i inne analizy portalu poprzez Google Analytics • tłumaczenia materiałów z języka angielskiego • promocja portalu • aktualizacja banerów i grafik, współpraca z webmasterami i z grafikami 2. Media społecznościowe (we współpracy z koordynatorką ds. mediów i promocji oraz dyrektorką generalną) • zarządzanie kontem FOB na Facebook’u, Twitterze, YouTube, LinkedIn • zarządzanie fanpage’ami FOBowymi na Facebook’u • monitorowanie komentarzy internautów 3. Promocja poszczególnych wydarzeń FOB-u (w ścisłej współpracy z koordynatorką ds. mediów i promocji) • przygotowywanie planów promocji dla inicjatyw prowadzonych w ramach FOB i ich realizacja (w tym m.in. przygotowywanie dodatkowych materiałów promocyjnych, banerów, przygotowywanie treści i wysyłka e-mailingów itp.) • nadzór nad zgodną z budżetem i harmonogramem realizacją działań promocyjnych • opracowywanie sprawozdań/ podsumowań dotyczących działań promocyjnych • współpraca przy tworzeniu i montażu materiałów audiowizualnych • przygotowywanie relacji z wydarzeń • przygotowanie prezentacji tematycznych • wsparcie koordynatora/ki ds. mediów i promocji w zakresie działań promocyjnych i wizerunkowych 4. Tworzenie artykułów, prezentacji, programów szkoleń, publikacji (w zależności od potrzeb). 5. Inne zadania zlecone przez przełożonych
Oferujemy: • umowa o pracę w wymiarze 1 etatu w profesjonalnej organizacji pozarządowej o unikalnej kulturze organizacyjnej • wynagrodzenie 3500 – 4000 brutto • dostęp do kompleksowej wiedzy z zakresu CSR • możliwość rozwoju wiedzowego, udziału w konferencjach i szkoleniach w Polsce i za granicą • planowane zatrudnienie – najchętniej od 1 lutego 2014.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu respektuje procedury Equal Opportunity Employer (EOE). Przy wyborze i awansie pracowników nie stosuje się kryteriów dotyczących wieku, rasy, koloru skóry, płci (w tym ciąży i wychowania dziecka), pochodzenia etnicznego i narodowego, orientacji seksualnej i stanu zdrowia; uwzględniane są jedynie wiedza, doświadczenie i umiejętności. Zasady te dotyczą także nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu oraz rozwiązań zamieszczonych poniżej zadań na adres rekrutacja@fob.org.pl do 9 stycznia 2014 roku. W sprawie rozmów kwalifikacyjnych skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Zadania: 1. Jak oceniasz portal www.odpowiedzialnybiznes.pl? Przedstaw swoje pomysły na jego rozwój i strategię marketingową. 2. Przetłumacz dowolny artykuł z portalu http://www.ethicalcorp.com/ lub http://www.theguardian.com/sustainable-business i stwórz jego zapowiedź, która zostanie umieszczona na Facebooku. Napisz krótko, co zdecydowało o wyborze danego artykułu. 3. Prześlij dowolną prezentację stworzoną przez Ciebie w Power Point i/lub Prezi i/lub innym programie (może być link do niej).
W przesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).
Źródło: informacja własna