Rekrutacja – poszukujemy Koordynatora/ki ds. portalu i mediów społecznościowych

18 grudnia 2013

Forum Odpowiedzialnego Biznesu – think-and-do-tank wyznaczający trendy i kierunki rozwoju odpowiedzialnego biznesu (CSR) – poszukuje osoby na stanowisko Koordynatora/ki ds. portalu i mediów społecznościowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu oraz rozwiązań zamieszczonych poniżej zadań na adres rekrutacja@fob.org.pl do 9 stycznia 2014 roku.

Wymagania:
•    min. 2-letnie doświadczenie związane z PR, promocją, mediami społecznościowymi (przede wszystkim Facebook) oraz zarządzaniem treścią portali internetowych (bardzo dobra znajomość systemów CMS, w tym głównie WordPress)
•    „lekkie pióro”, umiejętność pisania i redagowania tekstów, przeprowadzania wywiadów, pisania relacji z wydarzeń, recenzji itp.
•    bardzo dobra znajomość sieci, technik i  narzędzi komunikacyjnych, w tym mediów społecznościowych
•    doskonała organizacja pracy i samodzielność
•    biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (tłumaczenia, tworzenie skróconych wersji tekstów)
•    posługiwanie się poprawną polszczyzną
•    znajomość koncepcji CSR i gotowość do poszerzania wiedzy w tym zakresie
•    umiejętność pracy zespołowej

Mile widziane:
•    doświadczenie w tłumaczeniach z/na jęz. angielski
•    bycie „hard userem” mediów społecznościowych
•    doświadczenie w prowadzeniu bloga
•    umiejętność wykorzystania elementów multimedialnych w tworzonych informacjach i materiałach

Zakres obowiązków:
1. Obsługa portalu www.odpowiedzialnybiznes.pl
•    przygotowanie strategii rozwoju portalu (we współpracy z dyrektorką generalną) i praca nad jej wdrożeniem (content, nowe elementy, SEO, itd.)
•    obsługa techniczna (WordPress) i bieżąca aktualizacja poszczególnych elementów portalu
•    wyszukiwanie materiałów, tłumaczenie (w razie potrzeby), redagowanie i zamieszczanie treści na portalu, w tym także nadesłanych z zewnątrz
•    przygotowywanie newslettera Respo oraz monitorowanie bazy adresowej subskrybentów (SARE)
•    monitorowanie komentarzy na portalu (Brand24)
•    śledzenie statystyk oglądalności i inne analizy portalu poprzez Google Analytics
•    tłumaczenia materiałów z języka angielskiego
•    promocja portalu
•    aktualizacja banerów i grafik, współpraca z webmasterami i z grafikami
2. Media społecznościowe (we współpracy z koordynatorką ds. mediów i promocji oraz dyrektorką generalną)
•    zarządzanie kontem FOB na Facebook’u, Twitterze, YouTube, LinkedIn
•    zarządzanie fanpage’ami FOBowymi na Facebook’u
•    monitorowanie komentarzy internautów
3.  Promocja poszczególnych wydarzeń FOB-u (w ścisłej współpracy z koordynatorką ds. mediów i promocji)
•    przygotowywanie planów promocji dla inicjatyw prowadzonych w ramach FOB i ich realizacja (w tym m.in. przygotowywanie dodatkowych materiałów promocyjnych, banerów, przygotowywanie treści i wysyłka e-mailingów itp.)
•    nadzór nad zgodną z budżetem i harmonogramem realizacją działań promocyjnych
•    opracowywanie sprawozdań/ podsumowań dotyczących działań promocyjnych
•    współpraca przy tworzeniu i montażu materiałów audiowizualnych
•    przygotowywanie relacji z wydarzeń
•    przygotowanie prezentacji tematycznych
•    wsparcie koordynatora/ki ds. mediów i promocji w zakresie działań promocyjnych i wizerunkowych
4. Tworzenie artykułów, prezentacji, programów szkoleń, publikacji (w zależności od potrzeb).
5. Inne zadania zlecone przez przełożonych

Oferujemy:
•    umowa o pracę w wymiarze 1 etatu w profesjonalnej organizacji pozarządowej o unikalnej kulturze organizacyjnej
•    wynagrodzenie 3500 – 4000 brutto
•    dostęp do kompleksowej wiedzy z zakresu CSR
•    możliwość rozwoju wiedzowego, udziału w konferencjach i szkoleniach w Polsce i za granicą
•    planowane zatrudnienie – najchętniej od 1 lutego 2014.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu respektuje procedury Equal Opportunity Employer (EOE). Przy wyborze i awansie pracowników nie stosuje się kryteriów dotyczących wieku, rasy, koloru skóry, płci (w tym ciąży i wychowania dziecka), pochodzenia etnicznego i narodowego, orientacji seksualnej i stanu zdrowia; uwzględniane są jedynie wiedza, doświadczenie i umiejętności. Zasady te dotyczą także nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie życiorysu oraz rozwiązań zamieszczonych poniżej zadań na adres rekrutacja@fob.org.pl do 9 stycznia 2014 roku. W sprawie rozmów kwalifikacyjnych skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Zadania:
1. Jak oceniasz portal www.odpowiedzialnybiznes.pl? Przedstaw swoje pomysły na jego rozwój i strategię marketingową.
2. Przetłumacz dowolny artykuł z portalu http://www.ethicalcorp.com/ lub http://www.theguardian.com/sustainable-business i stwórz jego zapowiedź, która zostanie umieszczona na Facebooku. Napisz krótko, co zdecydowało o wyborze danego artykułu.
3. Prześlij dowolną prezentację stworzoną przez Ciebie w Power Point i/lub Prezi i/lub innym programie (może być link do niej).

W przesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).

Źródło: informacja własna