Raben i Motodoradca promują bezpieczeństwo na drodze

25 listopada 2019

Dotyczy firmy: Grupa Raben,

Czy można prowadzić samochód bez lusterek bocznych? Jak podpiąć naczepę do ciągnika? Ile czasu zajmuje podstawienie ciężarówki pod załadunek? Odpowiedź na te pytania w najnowszym odcinku Motodoradcy, który, wraz z kierowcą Grupy Raben Sebastianem, promuje kampanię propagującą bezpieczeństwo drogowe „Nie bądź dziki”.

Akcja bazuje na tzw. influencer marketingu, czyli wykorzystaniu wizerunku znanych osób do promowania marek, czy jak w tym wypadku kampanii społecznej. Grupa Raben zaprosiła tym razem do współpracy najpopularniejszego influencera z branży motoryzacyjnej w Polsce – Motodoradcę oraz swojego wieloletniego partnera biznesowego – firmę Mercedes-Benz Truck Warszawa. Celem projektu jest przede wszystkim promowanie bezpieczeństwa na drodze, w tym platformy niebadzdziki.pl, a także pokazanie pracy kierowcy samochodu ciężarowego i zrecenzowanie nowego Actrosa.

Codziennie na polskie drogi wyrusza ponad 4,5 tyś. naszych kierowców. Zależy nam na tym, aby każdy z nich bezpiecznie dotarł do celu, niezależnie od tego, czy jest to dostawa do najdalszego zakątka czy powrót do domu. Czujemy się także odpowiedzialni za innych użytkowników ruchu drogowego. Dlatego, naszych kierowców wyposażamy w nowoczesne i zwiększające bezpieczeństwo jazdy narzędzia pracy, a także uruchomiliśmy interaktywną platformę edukacyjną o bezpieczeństwie na drodze niebadzdziki.pl, którą teraz promujemy wspólnie z Motodoradcą i naszymi kierowcami – wyjaśnia Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager, Grupa Raben.

Współpraca z Motodoradcą obejmuje promocję w mediach społecznościowych influencera (facebook, instagram) oraz dedykowany program na kanale YouTube. W reportażu influencera, który znajduje się na kanale YouTube panowie wspólnie zrecenzowali nowego Actrosa z kamerą MirrorCam zamiast lusterek oraz asystentem martwego pola, który od początku października jeździ we flocie Raben. Sebastian przeszkolił także Motodoradcę z obowiązkowego dla wszystkich kierowców Grupy Raben szkolenia „Nie bądź dziki”.

– Cieszę się, że firmy logistyczne biorą sobie za cel nie tylko reklamy wizerunkowe ale też i kampanie zwiększające bezpieczeństwo na drodze – takie jak projekt „Nie bądź dziki” Grupy Raben, który znalazł się także w moim filmie. To świadczy o dużej dojrzałości i świadomości biznesu. W takich kampaniach to ja mogę brać udział codziennie. Do zobaczenia Mobilki na trasie!” – tak cały wspólny projekt podsumowuje Motodoradca.

Dodatkowo Motodoradca, który oczywiście posiada prawo jazdy kategorii C i C+E, miał szansę sprawdzić swoje umiejętności w praktyce i po raz pierwszy podpiąć naczepę do ciągnika oraz podstawić ciężarówkę pod załadunek w oddziale Grupy Raben w Chlebni. Wyniki jego zmagań można zobaczyć w najnowszym odcinku Motodoradcy:

 

Źródło: inf. pras.